با ما همراه باشید

اتاق خبر

همه طیف های سیاسی در دولت یازدهم سهم دارند

خبر استان : معاون سیاسی انتظامی استاندار تهران گفت: همه طیف ها در این دولت سهم دارند و این دولت متعلق به تمام کسانی است که دل در گروی ایران اسلامی دارند.

معاون سیاسی انتظامی استاندار تهران گفت: همه طیف ها در این دولت سهم دارند و این دولت متعلق به تمام کسانی است که دل در گروی ایران اسلامی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنج شنبه سید شهاب الدین چاوشی در مراسم افتتاح نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های جنوب شرق استان تهران در شهرستان قرچک با اشاره به موفقیت های هسته ای کشور اظهار داشت: خرسندیم هفته دولت در حالی آغاز می شود که دولت در مصاف با قدرت های بزرگ جهانی در  توافقات هسته ای به موفقیت های بزرگی دست یافته که در آینده شاهد نتایج این توفیقات خواهیم بود.

وی یادآور شد: خوشبختانه تلاش های دولت با این پیروزی دیپلماسی به ثمر رسید که این موفقیت در چارچوب حمایت های داهیانه رهبری و حمایت های مردم به دست آمد.

چاووشی ادامه داد: نکته مثبت این توافق نامه این بود که کشور ما بدون جنگ و تنش توانست با تدبیر مقابل زورگویی ها ایستادگی کند به طوری که این پیروزی را با اقتدار پذیرفتیم.

وی اضافه کرد: کشور ایران با این توافق نظم نوینی را در جامعه جهانی شکل داد و سیاست دولت جمهوری اسلامی در رابطه با مستکبران نیز تا زمانی که خصلت استکباری آنها حفظ شود بر همین اساس ادامه پیدا می کند.

وی با بیان اینکه کشور  ایران منادی صلح جهانی بوده و حفظ حقوق بشر همواره شعار ایران اسلامی است، با تقدیر از فرماندار شهرستان قرچک، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولان و اصحاب رسانه برای برپایی این نمایشگاه، گفت: رسانه ها در راستای منافع مردم اطلاع رسانی و تلاش می کنند زیرا خبررسانی نیز یک وظیفه خطیر و ارزشمند است و به طور حتم این حجم رسانه در جنوبشرق استان تهران منشأ خیر، برکت و امید خواهد بود.

معاون سیاسی انتظامی استانداری تهران همه گروه های سیاسی، احزاب و رسانه ها که دغدغه ایران اسلامی دارند را به وحدت، همدلی و همزبانی دعوت کرد و افزود: همه طیف ها در این دولت سهم دارند و  این دولت متعلق به تمام کسانی است که دل در گروی ایران اسلامی دارند.

گفتنی است نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های جنوبشرق استان تهران با حضور مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک و هیئت همراه، علی صادقی فرماندار شهرستان پاکدشت و هیئت همراه، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین و جمعی از مسئولان شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا و مردم ولایی و شهیدپرور این مناطق آغاز شده است.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.