با ما همراه باشید

اتاق خبر

سازمان کنفرانس اسلامی شکایت خود درمورد حادثه تروریستی نیوزلند را به دیوان لاهه ببرد

نقوی حسینی با تاکید بر اینکه سازمان کنفرانس اسلامی باید در مورد حادثه تروریستی نیوزیلند واکنش به موقع داشته باشند، گفت: این سازمان باید شکایت خود در مورد این جنایت علیه مسلمانان را به دیوان لاهه ببرد.

«سید حسین نقوی حسینی» با اشاره به حادثه تروریستی نیوزیلند گفت: این حادثه تروریستی یک جنایت هولناک است که در کشورهای که مدعی تمدن و دفاع از حقوق بشر هستند انجام شده است و اتفاق عجیبی است که احساسات جوامع بشری را برانگیخته کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کشورهای که با تروریسم دوگانه برخورد می کنند از تروریست های تکفیری در سوریه و عراق حمایت می کردند و از رژیم های حامی تروریست حمایت می کردند در این جنایت هولناک سهیم هستند.

وی ادامه داد: چه کسانی این گروهها را تقویت می کند؟ چه کسانی از این گروهها حمایت کردند؟ چه کسی نمی داند که رژیم عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی پشتوانه این گروههای تکفیری وتروریستی است و این جنایت دقیقا از اینجا نشات می گیرد و متهم درجه اول این حملات تروریستی همین کشورهای غربی هستند که از این گروههای تروریستی حمایت کرده اند.

نقوی حسینی تصریح کرد: چرا وقتی کسی این جشم آبی ها را می کشد تروریست است ولی در مورد سایرمذاهب ،گروهها و نژادها اینگونه نیست ،همچین جنایتی با یک عملیات تروریستی علیه مردمی که با هیچ کس کاری ندارند. آزاری به کسی نمی رسانند و مشغول عبادت و انجام وظایف دینی خودشان در یک مکان قانونی کاملا معتبر بوده اند محکوم است.

وی اضافه کرد: این کشورها حتی حاضر نیستند از واژه حمله تروریستی برای این جنایت هولناک استفاده کنند. این برخوردهای دوگانه و این سیاست های دوگانه که سیاست یک بام و دو هواست باعث تقویت و پشتیبانی از این گروههای تروریستی می شود و حتما جنایت دیگری در پیش خواهد بود که امیدواریم این جنایات متوجه خود اینها شود تادرد این گونه جنایات هولناک تروریستی را بدانند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: غرب امروز در یک میدان آزمایش است و اگر اینگونه با یک حمله تروریستی برخورد کند امیدی به دموکراسی و ادعاهای مبارزه با حقوق بشر و ادعاهای مبارزه با تروریسم در این کشورها وجود ندارد.

وی گفت: در چنین شرایطی که افراطی گری در کشورهای غربی دست به یک نسل کشی گسترده زده است و آپارتاید مذهبی را در این کشورها دنبال می کند کشورهای اسلامی بویژه سازمان کنفرانس اسلامی باید بپاخیزد و از مسلمانان دفاع کند و شکایت خود را دیوان لاهه و شورای امنیت سازمان ملل متحد ببرند و از آنها بخواهند که یه این جنایت هولناک رسیدگی کنند./

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.