با ما همراه باشید

اتاق خبر

شهردار قرچک: دستور لازم صادر شد، بازرسان برخورد می‌کنند

شهرداری قرچک گفت: دستورات لازم در خصوص سرعت بیش‌ از حد اتوبوس‌های خط قرچک و جوانمرد قصاب به سازمان حمل‌ و نقل عمومی بار و مسافر شهرداری داده شد و بازرسان این سازمان به جد با افراد متخلف و راننده‌هایی که با سرعت بیش‌از اندازه در این مسیر تردد می‌کنند برخورد خواهند کرد و سلامتی سرنشینان و مسافران برای مجموعه شهری حائز اهمیت است.

محسن خرمی شریف شهردار قرچک در خصوص مشکلات اتوبوس‌های خط جوانمرد قصاب به قرچک اظهار داشت: در سوژه فارس من خبرگزاری فارس سه مورد مهم در خصوص مشکلات اتوبوس‌های خط جوانمرد قصاب مطرح‌شده که موارد را تک‌تک بررسی خواهیم کرد.

وی گفت: موضوع حرکت کردن آرام اتوبوس‌ها در سطح شهر به این دلیل است که رانندگان تمامی مسافران سطح شهر را که به ایستگاه جوانمرد قصاب می‌روند، جمع‌آوری می‌کند، چراکه در مصوبه شورای حمل‌ونقل ترافیک شهرستان قرچک از ورود اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های شهرستان ورامین به شهر جلوگیری شده و وظیفه جمع‌آوری مسافران بر عهده ناوگان حمل‌ونقل قرچک است و این امر باید به نحو احسن صورت گیرد.

شهردار قرچک افزود: با توجه به اینکه متولی اصلی حمل‌ونقل عمومی شهرداری است، ولی باید سیاست کلی در نظر گرفته شود تا تعویض و نوسازی اتوبوس‌ها به نحو شایسته انجام شود و رایزنی‌هایی هم در این خصوص انجام‌شده است و در سال آینده چندین دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی قرچک اضافه خواهد شد.

خرمی شریف بابیان اینکه فرسودگی ناوگان عمومی با سلامتی و جان مسافران ارتباط مستقیم دارد، بیان داشت: نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر قرچک به‌تنهایی از عهده شهرداری خارج است و باید دولت و مجلس در این خصوص تمهیدات لازم را در نظر گیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دستورات لازم در خصوص سرعت بیش‌ از حد اتوبوس‌های خط قرچک و جوانمرد قصاب به سازمان حمل‌ و نقل عمومی بار و مسافر شهرداری داده شد و بازرسان این سازمان به جد با افراد متخلف و راننده‌هایی که با سرعت بیش‌از اندازه در این مسیر تردد می‌کنند برخورد خواهند کرد و سلامتی سرنشینان و مسافران برای مجموعه شهری حائز اهمیت است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.