با ما همراه باشید

اتاق خبر

بازدید معاون استاندار تهران از پروژه های شهرداری ورامین / رضایت از عملکرد جهادی مهندس حیدریان

خیر استان :  معاون امور عمرانی استانداری تهران از پروژه های شهرداری ورامین بازدید به عمل آورد .

حسن کریمی با هدف بررسی مشکلات و موانع پیشرفت پروژه های شهری شهرستان ورامین به دعوت مسئولان شهرستانی به دیار ۱۵ خرداد سفر کرده است.

در جریان بازدید کریمی از پروژه های درحال احداث در شهرستان ورامین، محسن خوانساری فرماندار، علی حیدریان شهردار و  جمعی از اعضای شورای شهر  حضور داشتند.

کریمی در اولین گام در بوستان شهید شقایق وند حاضر شد  که در این بازدید شهردار ورامین توضیحاتی را درباره برنامه های شهرداری برای گسترش فضای سبز شهری در این شهرستان بیان کرد.

گسترش فضای سبز شهری در دستور کار شهرداری

علی حیدریان در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: توسعه فضای سبز شهری یکی از برنامه های ویژه شهرداری ورامین است.

شهردار ورامین افزود: در این راستا ایجاد پارک های محله ای و توسعه بوستان ها و پارک های شهر ورامین از جمله برنامه هایی است که مدیریت شهری با جدیت دنبال می کند.

وی ادامه داد: تلاش داریم تا توسعه فضای سبز و بوستان های شهری را در نقاط محروم و حاشیه ای شهر ورامین مورد توجه بیشتری قرار دهیم زیرا اعتقاد داریم این مناطق نیازمند توسعه و تجهیز امکانات هستند.

اختصاص بودجه برای افزایش امکانات در مناطق محروم ورامین

معاون امور عمرانی استانداری تهران سپس به منطقه خیرآباد ورامین رفت و از نزدیک از پروژه های درحال ساخت در این منطقه بازدید و بر تسریع در تکمیل پروژه های در حال ساخت تأکید کرد.

شهردار ورامین اظهار داشت: نقاط حاشیه ای ورامین از امکانات کم تری نسبت به نقاط مرکزی شهر ورامین برخوردار هستند به همین خاطر تلاش مدیریت شهری ورامین گسترش امکانات در نقاطی نظیر خیرآباد است.

بازدید معاون استاندار از پروژه های در حال ساخت در ورامین

حیدریان افزود: در بودجه سال جاری شهرداری نیز بخشی از فعالیت های عمرانی به مناطق محروم و حاشیه ای اختصاص پیدا کرده که این مهم می تواند در توسعه این مناطق نقش سازنده ای را ایفا کند.

پس از بازدید معاون استاندار تهران از پروژه ۳۰ متری کهنه گل و خیابان های شهید زواره و بهرام مصیری خیرآباد، بازدید از پروژه بازگشایی خیابان شهید بهشتی در شهرک مدرس برنامه بعدی کریمی در سفر به ورامین بود.

کنال بتنی صادقعلی از دیگر پروژه هایی بود که معاون استاندار تهران در جریان سفر یکروزه خود به ورامین از آن بازدید کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.