با ما همراه باشید

اتاق خبر

برخی در پاکدشت توفیق انتخاباتی را در تغییر فرماندار می‌دیدند

خبر استان : نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی توفیق انتخاباتی در ماراتن سیاسی امسال را در تغییر فرماندار می‌دیدند و برای آن پیگیری‌های فراوانی انجام دادند و لازم است آقایان ظرفیت خود را بالابرده و چوب لای چرخ خدمت‌رسانی به مردم قرار ندهند؛ چون مردم تمام مسائل را رصد می‌کنند.

فرهاد بشیری در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل شورای اسلامی شهر شریف‌آباد برگزار شد، گفت: خبرنگاران، افرادی بی‌ادعا، دقیق، متین، متواضع و پرتلاش با نگاهی خیرخواهانه هستند.

وی با تأکید بر نظارت خبرنگاری اظهار کرد: مشکلاتی که موریانه وار جامعه را پوک می‌کند، با نظارت خبرنگاران حل‌شده و این نگاه، بسیار کارآمد و گره‌گشا است.

رسانه‌های مجازی و الکترونیک، نقش مؤثری به عهده‌دارند

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رسانه‌های مجازی و الکترونیک افزود: این رسانه‌ها با صحت، دقت و سرعت در امر اطلاع‌رسانی، تکمیل‌کننده سایر رسانه‌ها می‌باشند و در جهان امروز نقش مؤثری بر عهده‌دارند.

گلایه از رسانه ملی!

این مقام مسئول با گلایه از عدم انعکاس ظرفیت‌های عظیم شهرستان‌های استان تهران در رسانه ملی تصریح کرد: تغییرات مطلوب و مثبتی در روند شهرستان پاکدشت صورت گرفته است و کاستی‌ها نیز باید به نحو زیرکانه منعکس شود چون جامعه زنده، نیاز به‌نقد دارد.

ایران در فرصت طلایی قرار دارد

وی بابیان اینکه بخشی از مطالبات ایران از کشور هند آزاد می‌شود، عنوان کرد: تحریم‌ها فشارهای سنگینی به جامعه وارد کرد و در حال حاضر، ایران در فرصت طلایی قرار دارد که باید با برنامه‌ریزی صحیح به افق مطلوب و در شان مردم ایران دست‌یافت.

چینی‌ها پول‌های بلوکه‌شده را باز‌نمی‌گردانند!

بشیری اضافه کرد: چینی‌ها به خاطر همراهی با ایران در مذاکرات، درخواست تحویل کالا به‌جای پول‌دارند که مسئولان نیز موافق این امر هستند که درهرصورت، بازگشت دارایی‌های بلوکه‌شده حق مردم ایران است.

وی بیان کرد: ۵ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی تخصیص می‌یابد چون ساخت‌وساز و پروژه‌های عمرانی، موتور محرکه اقتصاد کشور است.

نماینده پاکدشت اظهار کرد: پروژه بابایی که کلنگ احداث آن در سال ۹۱ به زمین زده شد؛ یکی از مطالبات به‌حق مردم شهرستان پاکدشت و منطقه شرق کشور است که دراین‌باره پیگیری‌های بسیاری انجام‌شده؛ اما به علت تحریم، این پروژه بسیار کُند پیش می‌رود.

مجوزهای لازم برای تأمین نیروهای خدماتی و پشتیبانی بیمارستان پاکدشت صادر نشده است

وی با تأکید بر اینکه شهرستان پاکدشت با توجه به تراکم جمعیت به ۴۰۰ تخت بیمارستانی نیاز دارد، اذعان کرد: کلنگ احداث بیمارستان شهدای پاکدشت در ۱۷ فروردین سال ۸۸ به زمین خورد و در حال حاضر در مقایسه با سایر پروژه‌های استان تهران پیشرفت قابل‌توجهی دارد، نیروهای متخصص آن تأمین‌شده ولی مجوزهای لازم درباره نیروهای خدماتی و پشتیبانی، تا این لحظه صادر نشده است و احتمالاً با حضور ریاست محترم جمهور افتتاح می‌شود.

آقایان چوب لای چرخ خدمت‌رسانی به مردم قرار ندهند!

بشیری با اشاره به رویدادهای سیاسی شهرستان پاکدشت عنوان کرد: در انتخاب اولین فرماندار دولت تدبیر و امید در شهرستان پاکدشت، گزینه‌های متعددی توسط مقامات مسئول مطرح شدند که درنهایت «علیرضا قاسمی فرزاد» برای خدمت صادقانه و بی حاشیه به این سمت منصوب شد.

نماینده پاکدشت در مجلس خاطرنشان کرد: برخی توفیق انتخاباتی در ماراتن سیاسی امسال را در تغییر فرماندار می‌دیدند و برای آن پیگیری‌های فراوانی انجام دادند که سرانجام آقای قاسمی فرزاد تصمیم به استعفا و ترک شهرستان پاکدشت گرفت.

وی بیان کرد: لازم است آقایان ظرفیت خود را بالابرده و چوب لای چرخ خدمت‌رسانی به مردم قرار ندهند؛ چون مردم تمام مسائل را رصد می‌کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هیچ سفره‌ای برای افراد خاص نداریم و آن را زیبنده نمی‌دانیم و با گروه‌هایی که سعی در استفاده از رانت داشته، همکاری نکرده و هیچ‌گاه صفحه گردان‌های شهرستان را افراد خاصی قرار نداده‌ایم و مردم می‌دانند چه کسی دنبال خدمت و چه کسی به دنبال منافع شخصی است.

بشیری درباره فرماندار جدید شهرستان پاکدشت نیز گفت: آقای «علی صادقی» از افراد متخصص، متعهد و پرتلاش با ایده‌ها و نظرات سازنده است و امیدواریم حضور وی منشأ خیروبرکت برای شهرستان باشد.

این مقام مسئول اظهار کرد: کمربندی پاکدشت پروژه ملی و ضروری است که قرارگاه خاتم آن را برعهده‌گرفته و با توجه به مشکلات مالی درصدد دریافت اعتبار لازم از سفر رییس‌جمهور به شرق استان تهران هستیم و با احداث کمربندی، حوزه خاوران در محدوده شهرستان پاکدشت قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در پرونده زمین‌های کمربندی پاکدشت مالکیت مردم قابل‌احترام و باید حقوق آنان پرداخت شود.

بشیری تصریح کرد: در میان مردم شهر فرون آباد زندگی می‌کنم و از نزدیک در جریان وضعیت نامناسب این شهر قرار دارم و هدف از تبدیل فرون آباد به شهر حل مشکلات مردم بود که ان‌شاءالله با پیگیری‌های انجام‌شده، شاهد ظهور شمایل شهری در این منطقه باشیم.

نماینده پاکدشت در مجلس گفت: رأی اعتماد بالای مجلس به برخی وزیران دولت یازدهم بی‌سابقه بود ولی مجلس، با هیچ مسئولی پیمان ابدی نبسته است و اعتماد نمایندگان تا زمان احترام به نظرات مردم و رعایت ارزش‌ها پابرجاست.

فضای مجلس برای استیضاح وزیر اقتصاد مناسب نیست

وی درباره استیضاح وزیر اقتصاد عنوان کرد: امکان استیضاح وزیر اقتصاد با توجه به دریافت ۳ کارت زرد وجود دارد؛ اما فضای مجلس برای این استیضاح مناسب نیست و در صورت اجرا رأی نخواهد آورد.

آب سد ماملو با فاضلاب‌های پردیس آلوده می‌شود

این مقام مسئول ادامه داد: فاضلاب‌های پردیس روانه سد ماملو می‌شود که بایستی با مدیریت و برنامه‌ریزی این پساب‌ها به کشاورزان اختصاص‌یافته و آب آلوده نشود.

شایان‌ذکر است، در پایان این نشست ۲۱۰ دقیقه‌ای، از خبرنگاران با اهدای لوح یادبود تجلیل شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.