با ما همراه باشید

اتاق خبر

آموزش‌وپرورش و خانواده دو کانون مرجع در ارتباطات اجتماعی

خبراستان: سرپرست فرمانداری قرچک گفت: آموزش‌وپرورش و خانواده دو کانون مرجع در ارتباطات اجتماعی هستند به همین دلیل همواره هدف دشمن قرارگرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی صبح امروز در همایش نقش و جایگاه آموزش مهارت‌های زندگی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در کانون ملائک برگزار شد، اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی در لایه‌های مختلف اجتماع رسوخ پیداکرده ازاین‌رو صاحب‌نظران باید برای کاهش این معضلات با یکدیگر تبادل افکار داشته باشند.وی بابیان اینکه قرچک جزو شهرستان‌هایی محسوب می‌شود که در مباحث مشاوره‌ای پیشتاز است، گفت: مقابله با کاهش آسیب‌های اجتماعی در کارگروه‌های مختلف فرمانداری پیگیری می‌شود.

خطیبی افزود: آموزش‌وپرورش و خانواده دو کانون مرجع در ارتباطات اجتماعی هستند به همین دلیل همواره هدف دشمن قرارگرفته‌اند.

سرپرست فرمانداری قرچک تصریح کرد: ازهم‌گسیختگی و سردرگمی در جامعه از مراحل دوران گذر از سنت به مدرنیته است اما با ارائه مشاوره و کسب مهارت‌ها می‌توانیم فضای جامعه را مدیریت کنیم.

وی بابیان اینکه فرمانداری از اجرای برنامه‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی حمایت می‌کند، افزود: آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها باید بخش عمده‌ای از نگرانی خانواده‌ها را با انجام پژوهش و مباحث علمی در خصوص آسیب‌های اجتماعی مرتفع کنند.

خطیبی خاطرنشان کرد: مشاوران مدارس با شیوه‌های نوین و بر پایه ارزش‌های دینی مهارت‌های زندگی را به دانش‌آموزان آموزش بدهند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.