با ما همراه باشید

اتاق خبر

تعریض خیابان پوئینک قرچک در دستور کار است/بزرگ‌ترین فرهنگسرای قرچک کلنگ‌زنی می‌شود

خبراستان: شهردار قرچک گفت: در سال ۹۸ تعریض خیابان پوئینک قرچک در دستور کار شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، محسن خرمی شریف شب گذشته در سومین دیدار چهره به چهره مسؤولین با مردم در مسجد پنج‌تن آل‌عبا منطقه پوئینک قرچک اظهار داشت: در مدت مدیریت بنده در شهرداری برای چهارمین بار است که در این مسجد حضور پیدا کردم و رفع مشکلات و معضلات منطقه از دغدغه‌های هیئت‌امنای این مسجد و مسؤولین است.

وی افزود: در منطقه پوئینک ساماندهی جداول و جوی‌های آب در دستور کار شهرداری  است.

این مدیر شهری تصریح کرد: در حال حاضر سوله بحران در ابتدای ورودی منطقه پوئینک در حال ساخت است و این سوله به‌صورت چندمنظوره ساخته می‌شود.

خرمی شریف گفت: بزرگ‌ترین فرهنگسرا در ورودی منطقه پوئینک  تا پایان سال کلنگ زنی خواهد شد و قول می‌دهیم که ساخت آن در مدت‌زمان کم ساخته شود.

شهردار قرچک گفت: در بودجه 98 شهرداری ساخت خدمات شهر منطقه پوئینک در اعتبارات خود دیده است و امیدوارم مورد تصویب قرار گیرد.

وی از مالکان زمین‌ها در این منطقه درخواست کرد: در منطقه پوئینک مدیریت شهری زمینی ندارد که مالک آن باشد و به خاطر همین باید با صاحبان زمین در این منطقه زمین‌های شهرداری را به جهت اقدامات اجرایی معاوضه کنیم.

شهردار قرچک در ادامه بیان داشت: اگر زمینی در منطقه پوئینک به شهرداری واگذار شود سرای محله پوئینک در داخل این شهرک ساخته خواهد شد.

خرمی شریف خاطرنشان کرد: تعریض خیابان اصلی پوئینک در دستور کار شهرداری در سال 98 قرار دارد و سعی شده که امکانات را به مکان‌های کم برخوردار شهر نیز ببریم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.