با ما همراه باشید

اتاق خبر

سیر تحولات مثبت روستاهای پیشوا

خبراستان: فرماندار پیشوا گفت: با عنایت دولت تدبیر و امید تغییر و تحول صورت گرفته در روستاها مشهود، ملموس و بی نظیر است به گونه ای که برای برخی ساکنین شهر که از روستاها گذر می کنند این تغییرات باورکردنی نیست.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، حسین‌ عباسی در سومین نشست صمیمی پرسش و پاسخ مردم و مسئولان در مسجد صاحب‌الزمان(عج) جلیل‌آباد گفت:
امیدوارم از عهده وظایف و رسالت‌هایی که به به واسطه نظام جمهوری اسلامی به ما مسئولین محول شده به خوبی برآییم و خدمتگزار واقعی مردم باشیم.

وی افزود: خوشبختانه نظام‌مقدس جمهوری اسلامی این فرصت را برای همه ما مهیا کرده که با دلسوزی و خدمت واقعی به مردم، سربلند از این آزمون بیرون بیاییم و شرمنده خون شهدا و امام راحل(ره) نباشیم.

عباسی ادامه داد: در شهرستان پیشوا با خرد جمعی و تصمیم گروهی و بر اساس عهدی که با شما مردم در روزهای آغازین مسئولیت در همین مسجد بستیم، سلسله نشست‌های صمیمی پرسش و پاسخ مردم و مسئولان با محوریت مساجد به صورت هفتگی برگزار و ضمن بررسی مشکلات روستاها، محله ها و نقاط مختلف شهر، خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم ارائه می‌‌شود.

فرماندار شهرستان پیشوا اظهار کرد: مردم انصاف و عدالت لازم را در همه مسائل دارند و پشتیبانی و حمایت خودشان را از مسئولان به انحاء مختلف نشان داده‌اند و اکنون نوبت مسئولان است که در عرصه اجرایی با خلوص نیت در ازاء محبت‌ها و عنایات مردمی با اقدامات خوب و سازنده‌ای که در ابعاد گوناگون انجام می دهند بتوانند پاسخگوی نیازهای آنان باشند.

وی گفت: با توجه به اقداماتی که در روستای جلیل‌آباد صورت گرفته، این روستا قابلیت ارتقا به شهر را داشته و بستر لازم برای این مهم مهیاست.

عباسی بیان داشت: خدماتی که امروزه به مناطق روستایی ارائه می‌شود فقط در حوزه عمران و آبادانی نیست بلکه این خدمات در تمام ‌بخش‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و امنیتی پیگیری و ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کشور ایران‌اسلامی به یاری خداوند و به برکت نیروهای نظامی و انتظامی از امنیتی مثال‌زدنی برخوردار است که باید قدردان آن ‌باشیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.