با ما همراه باشید

اتاق خبر

مسؤولین باعث دلگرمی تولیدکنندگان شوند

خبراستان: امام جمعه پیشوا گفت: مسؤولین در سطوح گوناگون موظف هستند تا از تولید در زمینه‌های گوناگون دفاع کنند تا باعث دلگرمی تولیدکنندگان شود تا یکی از اصول اصلی اقتصاد مقاومتی را بتوانیم اجرا کنیم.

حجت‌الاسلام روح‌الله باقری امام جمعه پیشوا در بازدید از کارخانه‌های واقع در شهرک صنعتی پیشوا اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد هستیم که کارخانه‌ها و کارگاه‌های کوچک و بزرگی در سطح شهرستان پیشوا و همچنین کل کشور در حال فعالیت هستند که این مسئله جای خرسندی برای ما دارد.

وی افزود: صادرات یکی از مسائلی است که می‌تواند باعث پیشرفت کشور در زمینه‌های گوناگون به خصوص دغدغه‌های اصلی امروز جامعه ما یعنی اشتغال و اقتصاد شود و به همین دلیل نیز باید مورد توجه ویژه همگان قرار گیرد.

امام جمعه پیشوا اظهار داشت: مسؤولین در سطوح گوناگون موظف هستند تا از تولید در زمینه‌های گوناگون دفاع کنند تا باعث دلگرمی تولیدکنندگان شود تا یکی از اصول اصلی اقتصاد مقاومتی را بتوانیم اجرا کنیم.

وی بیان کرد: تولیدات کارخانه‌ها در بهبود صنعت کشور گام موثری برداشته است و همچنین توانسته چند صد نفر را مشغول کرده و مشکلات معیشتی این کارگران نیز برطرف شده و این نیز خود اقدام بسیار ارزشمندی است.

باقری خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت و تولیدات داخل کشور به عنوان مواد اولیه برای تولید باعث شده تا کارگاه‌های دیگر نیز به فعالیت خود ادامه دهند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.