با ما همراه باشید

اتاق خبر

جلسه کمیته بحران در آبفای جنوبشرقی استان تهران برگزار شد

خبر استان : در پی وقوع زمین لرزه در جوادآباد ورامین جلسه کمیته بحران در آبفای جنوبشرقی استان تهران برگزار شد و مدیر دفتر پدافندغیرعامل آبفای استان تهران از این منطقه بازدید کرد.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل آبفای استان تهران به همراه کارشناس ژئوفیزیک دانشگاه تهران ازمنطقه جوادآباد ورامین به دلیل وقوع زمین لرزه بازدید کرد.

بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه در شامگاه پنج شنبه بیست و دوم مرداد ماه سال جاری در اطراف جوادآباد ورامین مدیردفتر مدیریت بحران آبفای استان تهران ازاین منطقه به جهت انسجام در امر آبرسانی بازدید میدانی بعمل آورد.

مدیران امورات و ادارات شهرستان های ورامین،پیشوا و شهر جواد آباددر جلسه کمیته بحران حضور یافتند و گزارشات لازم از فعالیتهای انجام شده درخصوص آمادگی و اقدامات پیشگیرانه از زلزله اخیر را به این کمیته ها ارائه نمودند.

درهمین راستا جلسه کمیته بحران شرکت آبفای جنوب شرقی با حضور مدیرعامل،معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی درمحل ستاد مرکزی این شرکت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران در جلسه کمیته بحران با تاکید برلزوم آمادگی شرکت های آب و فاضلاب و مردم به مقاوم سازی ابنیه و تاسیسات با توجه به وجود گسل های فراوان در کشورما و پیشگیری از بروز خسارت، اظهار داشت:خوشبختانه در سال های اخیر با توجه به نگاه پدافندی و پیش بینی حوادث غیرمترقبه در اجرای پروژه ها و زیر ساخت های آبرسانی، با بروز چنین بلایای طبیعی از آسیب رسیدن به شبکه ها،خطوط انتقال و دیگر تاسیسات آبرسانی جلوگیری می شود لاکن ما بایستی با تامین منابع مالی نسبت به بهسازی و مقاوم سازی تاسیسات موجود نیز اقدام نمائیم.

علیرضا کارگری در ادامه این نشست خاطرنشان کرد: با عنایت به این که کشور ما و استان تهران نیز در مسیر و معرض حوادث غیر طبیعی نظیر سیل و زلزله قرار دارد آشنایی و آموزش علوم مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در تمام زمینه‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.