با ما همراه باشید

اتاق خبر

مشکلات کشور با عمل به وظایف شرعی و قانونی حل می شود

خبراستان: تهران- ایرنا- امام جمعه خیرآباد ورامین گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران در طول عمر پر برکت خود دستاوردهای زیادی داشته و مشکلات نیز با عمل مسئولان به وظایف شرعی و قانونی حل شدنی است.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه های این هفته نماز جمعه خیرآباد ورامین اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است تا دستاوردهای انقلاب تبیین شود، چرا که بیان ناکامی ها و ضعف ها توسط دشمنان قسم خورده نظام بزرگ نمایی شود.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در نفس خود ضعف و کاستی ندارد و اگر مشکلاتی هم داریم، به علت عدم عمل به وظایف شرعی و قانونی توسط برخی از مسئولان است.
امام جمعه خیرآباد گفت: مادامی که در مسیر واصول انقلاب حرکت کردیم به خواسته های مردمی هم رسیدیم و هر جا که اصول را به هر دلیلی کنار گذاشتیم با شکست مواجه شدیم..
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی با وجود تمامی مشکلات و موانع توانسته تا در عرصه های مختلف معنوی و مادی پیشرفت های گسترده ای داشته باشد.
امام جمعه خیرآباد افزود: ایران اسلامی به عنوان نماد مبارزه با استکبار در جهان شناخته شده و به جهانیان ثابت کرده که می توان بدون اتکا به غرب و شرق کشور خود را به بهترین شکل اداره کرد.
وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم و رهبری ولی فقیه به پیشرفت های عظیمی دست یافته، اظهار داشت: حضور آگاهانه مردم در صحنه و برخورداری از نعمت امام و رهبری آگاه ، بصیر، شجاع و اسلام شناس توانسته توطئه دشمنان را خنثی کرده و انقلاب را در مسیر پیشرفت قرار دهد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.