با ما همراه باشید

اتاق خبر

بیشترین درخواست‌های مردمی درزمینه عمران و اشتغال است

خبراستان: شهردار قرچک گفت: بیشترین درخواست‌های مردمی درزمینهٔ عمران و اشتغال است.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، در جلسه ملاقات مردمی ، شهردار قرچک با شهروندان دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

پیرو ملاقات های مردمی و در راستای رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های شهروندان محسن خرمی شریف شهردار قرچک به همراه معاونین با شهروندان ملاقات و به بررسی مشکلات آنان پرداخت.

در این جلسه ۳۰ نفر از شهروندان مشکلات خویش را درزمینهٔ شهرسازی، املاک، اجرای احکام، درآمد، اشتغال و … مطرح و ضمن بررسی این مشکلات توسط شهردار قرچک، راهکارهای قانونی ارائه شد.
گفتنی است، ثبت‌نام شهروندان برای حضور در جلسه ملاقات مردمی، در ساعات و روزهای اداری با هماهنگی روابط عمومی شهرداری انجام می‌شود.

محسن خرمی شریف شهردار قرچک در حاشیه جلسه ملاقات مردمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها برای مسئولان لذت‌بخش است و تلاش می‌کنیم که تا هر چه‌بهتر و سریع‌تر مشکل این عزیزان که در حوزه مدیریت شهری است رفع شود.

وی افزود: جلب رضایتمندی شهروندان، ارتباط چهره به چهره و بدون واسطه با مردم، تکریم ارباب‌رجوع از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی است.

شهردار قرچک بیان داشت: امید است با تداوم برگزاری جلسات دیدار مردمی، بتوانیم گام‌های مؤثری در راستای تحقق همدلی و هم‌زبانی بین مردم و مدیریت شهری قرچک برداریم.

خرمی شریف بابیان اینکه بی‌شک مردم شهر قرچک شایسته‌ی بهترین خدمات هستند، افزود: بیشترین درخواست‌های مردم قرچک با مدیران شهری در زمینه عمران و اشتغال است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.