با ما همراه باشید

اتاق خبر

مرکز نوآوری نخبگان ورامین احداث می شود

خبراستان: فرماندار شهرستان ورامین گفت: کلنگ پروژه مرکز نوآوری تحقیق و پرورش نخبگان دشت ورامین در دهه فجر در شهرستان ورامین بر زمین خواهد خورد و این مرکز هدیه معاون فناوری رئیس‌جمهور به دشت ورامین است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ورامین، حسین کاغذلو فرماندار در نشست صمیمی و رفع مشکلات شهرستان ورامین که در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این‌گونه جلسات ادامه‌دار باشد که کمک به پیشرفت شهرستان را در برداشته باشد.
وی گفت: اقدامات عمرانی در سطح شهرستان باید برحسب سیاست کاری شورا و مسؤولان صورت گیرد و فعالیت عمرانی به سمتی پیش رود و محل‌های کم برخوردار بیش‌تر از پروژه‌های عمرانی بهره‌مند شوند، اقدامات عمرانی و مدیریت شهری سیاسی‌کاری نباشد در خدمت‌رسانی به مردم از جناح‌بازی و سیاسی بازی خودداری کنیم چراکه بیشترین صدمه را مردم می‌بینند.
فرماندار ورامین افزود: باید اتحاد و همدلی در مدیریت شهری و شهرستانی وجود داشته باشد، نباید اقدامات به‌صورت جزیره‌ای باشد و نواقص شهری به‌صورت جهادی پیگیری شود تا مردم در آسایش باشند.
کاغذلو به بحث آلایندگی اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت بعد از چهل سال از پیروزی انقلاب درصدی از آلایندگی سیمان ری نیز به ورامین اختصاص یافت که خود درآمدی پایدار است.
وی بیان داشت: کلنگ پروژه مرکز نوآوری تحقیق و پرورش نخبگان دشت ورامین در دهه فجر در شهرستان ورامین بر زمین خواهد خورد تا اقدامات و کار تحقیقات در این مرکز شروع به کار کند که این مرکز نوآوری دومین مرکز در استان تهران است که به ورامین رسیده است.
فرماندار ورامین بیان داشت: این مرکز هدیه معاون فناوری رئیس‌جمهور به دشت ورامین است و اعتبارات عمرانی، ساخت و تکمیل آن موجود است و کمبود اعتبار در خصوص ساخت‌وساز این پروژه وجود ندارد.
وی در خصوص استفاده از ظرفیت‌های نیروهای ورامینی در بدنه نظام و دولت گفت: به کمک یکی از همین نیروهای با تعصب برای آب و فاضلاب اعتبار ۲۱ میلیاردی جذب شد که کمک شایانی بود که این فرد ورامینی در سازمان برنامه‌وبودجه برای پیشرفت دشت ورامین انجام داد.
کاغذلو در پایان گفت: شوراها داری پتانسیل بسیار بالایی هستند که برای رفع مشکل مردم شهرستان باید وارد میدان شوند و حتی در جهت رفع و بررسی این مشکلات تا حد وزارت کشور حرکت کنند که این حرکت می‌تواند به‌عنوان نماینده مردم در شورا نتایج خوبی را به دست آورد .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.