با ما همراه باشید

اتاق خبر

جشن تولد “شهید قمی” در پاکدشت برگزار شد

خبراستان: به مناسبت زاد روز میلاد شهید “حسن قمی”؛ رئیس بنیاد پاکدشت به دیدار همسر و فرزند این شهید والامقام رفته و با وی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش “ایثار”؛ به مناسبت فرارسیدن زاد روز میلاد شهید حسن قمی از سرداران‌ بزرگ شهرستان پاکدشت، رضا مدنی صدر هیئتی ۴ نفره به دیدار همسر و فرزند شهید رفته و از نزدیک با ایشان گفت وگو کرد.
مدنی در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن تولد این سردار بزرگ اظهار داشت: معمول این است که مسئولان از نحوه شهادت و تاریخ شهادت سخن به میان می آورند.
وی ادامه داد: این برای خانواده های شهدا دردناک است چون یادآور فراغ و دوری است اما امروز ما برای یادآور خاطره شیرین مرادشان امروز آمده ایم تا حضورمان یادآور لحظات زیبای زندگی شما باشد.
نرگس قمی فرزند شهید حسن قمی با چشمانی مملو از نگارهای اشک، ضمن تشکر از رئیس بنیاد شهید پاکدشت بیان کرد: من خود از روز میلاد پدر باخبر نبودم و این طرح شما می تواند مرهمی بر دل های خسته ما که از جنس دوری و لحظه جدایی حکایت دارد باشد.
وی گفت: مسئولان همیشه از لحظه شهادت می پرسند، ولی شما هنجارشکنی زیبایی انجام دادید، شاید مسئولان یکبار متوجه نشوند سئوالات شان یادآور لحظات سخت برای ما است.
قمی افزود: این طرح شما، بسیار زیبا و بیادماندنی است و هیچگاه این کار زیبای شما از خاطره ها نخواهد رفت، خانواده شهدا همیشه دعاگوی شما هستند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.