با ما همراه باشید

اتاق خبر

برگزاری 1400 برنامه در چهلمین سالگرد انقلاب در قرچک

خبراستان: مدیر آموزش‌وپرورش قرچک از برگزاری بیش از 1400 برنامه در 150 واحد آموزشی در جشن چهل‌سالگی انقلاب و ایام‌الله دهه فجر در آموزش‌وپرورش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، مهدی نیکبخت مدیر آموزش‌وپرورش قرچک ظهر یکشنبه با اشاره به اهمیت والای این برنامه‌ها در ایام‌الله دهه فجر از برگزاری بیش از ۱۴۰۰ برنامه در ۱۵۰ واحد آموزشی در جشن چهل‌سالگی انقلاب و ایام‌الله دهه فجر در آموزش‌وپرورش خبر داد و اظهار داشت: اولین برنامه محوری تجدید میثاق با امام راحل (ره) و شهدای انقلاب،  دفاع مقدس، غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهرستان و نواختن زنگ انقلاب اسلامی با حضور مسؤولین در دبیرستان دخترانه نمونه ارشاد است.

نیکبخت گفت: ایام‌الله دهه فجر در مدارس شهرستان قرچک برنامه‌های متنوع و جذاب در کلیه واحدهای آموزشی را خواهیم داشت.

وی افزود: در جشن چهل‌سالگی انقلاب دیدار، تقدیر و تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم به‌ویژه دیدار با خانواده ۴۷ شهید دانش‌آموز در دستور کار قرار دارد که با حضور شورای معاونین و مدیران مدارس از این خانواده‌ها دیدار خواهد شد.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآن و معارف ویژه فرهنگیان بخشی دیگر از برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر آموزش‌وپرورش است.

وی افزود: آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقات قرآن، عترت و نماز و مسابقات فرهنگی و هنری دوره متوسطه اول و دوم  نیز در دستور کار دارد و در دهه مبارک فجر ۳۳۰ دانش‌آموز نیز به مناطق جنگی جنوب اعزام می‌شوند.

نیکبخت خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی ویژه دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم، مسابقات عکاسی از لحظه‌های ناب حضور مردم و دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن‌های انقلاب در واحدهای آموزشی از برنامه دیگر آموزش‌وپرورش قرچک است.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی والیبال، داژبال، دوومیدانی، پرتاب دارت، تنیس روی میز، فوتسال و طناب‌کشی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان و برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در واحدهای آموزشی یکی دیگر از برنامه آموزش‌وپرورش است.

وی یادآور شد: برگزاری نشست‌های بصیرتی دانش آموزان در واحدهای آموزشی و تبیین دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی ایران، پخش فیلم با موضوع انقلاب  اسلامی  و پخش سرودهای انقلابی در واحدهای آموزشی و کانون فرهنگی و تربیتی ملائک از دیگر برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است.

نیکبخت خاطرنشان کرد: برگزاری نقاشی همگانی توسط دانش آموزان در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، اجرای سرود همسرایان فجر توسط واحد آموزشی انصار المهدی (عج) در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه از دیگر برنامه‌های دهه فجر این اداره در ایام‌الله دهه فجر است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.