با ما همراه باشید

اتاق خبر

رفع مشکلات صنایع فعال در قرچک، زمینه رشد اقتصادی را فراهم می کند

خبراستان: سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: با توجه به تأکید دولت در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، امیدواریم با بررسی و رفع مشکلات صنایع فعال در قرچک، زمینه رشد شاخص های اقتصادی شهرستان و ایجاد اشتغال برای جوانان فراهم شود.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک به منظور رسیدگی به مشکلات صاحبان صنایع، از واحدهای صنعتی روستای صالح آباد بازدید کرد.

در این بازدید معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، شهردار و رؤسای ادارات صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، محیط زیست، آب، برق، گاز و شهرک صنعتی سرپرست فرمانداری را همراهی کردند.

بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری شهرستان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حمایت از صاحبان صنایع ابتدا باید با بررسی مشکلات آنها از نزدیک همراه باشد به همین منظور و در راستای اهداف ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از واحدهای صنعتی واقع در شهر و روستاها حمایت شود.

خطیبی افزود: برخی از این صنایع مشکلات کوچکی دارند که در صورت شناسایی و رفع به موقع آنها، می توانند به واحدهای صنعتی تأثیرگذار در منطقه تبدیل شوند تا هم به رشد اقتصادی کمک کرده و هم به اشتغالزایی بیشتر منجر شوند.

وی اظهار داشت: با توجه به تأکید دولت در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، امیدواریم با بررسی و رفع مشکلات صنایع فعال در قرچک، زمینه رشد شاخص های اقتصادی شهرستان و ایجاد اشتغال برای جوانان فراهم شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: با توجه به تأکید دولت در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، امیدواریم با بررسی و رفع مشکلات صنایع فعال در قرچک، زمینه رشد شاخص های اقتصادی شهرستان و ایجاد اشتغال برای جوانان فراهم شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.