با ما همراه باشید

اتاق خبر

دستگیری سارقان طلای کودکان در پاکدشت

خبراستان: گروه استان ها- ويژه شرق استان تهران – فرمانده انتظامي شهرستان پاکدشت از دستگيري اعضاي باند سرقت طلای کودکان و اعتراف به 22 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “قبــاد خنجری” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پليس اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به مراکز انتظامی مبنی بر سرقت طلای کودک آنها توسط یک خانم، ماموران پلیس آگاهی پاکدشت ،بررسی اين موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 وي گفت: تلاش وسيع و گسترده اي براي شناسايي و دستگيري سارق آغاز گردید و نهايتا با انجام اقدامات اطلاعاتي، يک  مظنون شناسایی و دستگير شد که جهت انجام تحقيقات به اداره پليس آگاهي دلالت داده شد.

 اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: متهم دستگير شده که قبلا دارای یک فقره سابقه کیفری نیز بوده است توسط بزه دیدگان شناسایی شد و در بازجويي هاي تخصصي ماموران ابتدا منکر هرگونه سرقت شد اما با ارائه ادله و مدارک پلیس چاره اي جز بيان حقيقت نداشت و به 22 فقره سرقت با همدستي فردی اعتراف كرد.

سرهنگ “خنجری” تصریح کرد: با هوشیاری و اقدام سریع پلیس، همدست متهم نیز شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه به سرعت دستگیر و به مقر پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی پاکدشت در پایان با اشاره به اینکه هر 2متهم با قرار وثیقه 4 میلیارد ریال روانه زندان شدند از شهروندان درخواست کرد: بیشتر مراقب کودکان خود باشند و از آراستن آنان با وسایل زینتی، طلا و جواهرات خصوصا در مواقعی که دور از چشم والدین هستند پرهیز کنند

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.