با ما همراه باشید

اتاق خبر

نشست بصیرتی بسیجیان قرچک برگزار شد

خبراستان: با حضور پرشور مردم و مسئولان نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه شهید عراقی حوزه 3 برگزار شد.

به گزارش”ایثار”؛ نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه شهید عراقی حوزه 3 باسخنرانی جانشین سپاه قرچک سرگرد نجفی درحسینه فاطمه زهرا (س) شهرک مهستان برگزار شد.
سرگرد نجفی در این نشست اظهار داشت: اگر معانی بلند قرآن با زبان روز، برای انسان‌ها بیان شود قطعا تاثیرگذاری بالایی خواهد داشت و زمینه‌ساز پیشرفت واقعی بشریت خواهد شد.
وی بیان کرد: عزت، قدرت، رفاه مادی، تعالی معنوی، گسترش فکر و عقیده و شادی و آرامش روحی در گرو عمل به قرآن است. اگرچه زیبایی و جذابیت الفاظ قرآنی یک معجزه است، اما هدف از این الفاظ زیبا، گشودن دریچه‌ای برای رسیدن به فضای پربرکت و پرشکوه مفاهیم قرآنی است.
وی افزود: باید با مستحکم‌تر کردن پایه‌های ایمانی خود و آشنایی با زبان نحوه انتقال مفاهیم قرآن به انسان‌ها، این مفاهیم را به دنیا منتقل کنیم. اگر این مفاهیم منتقل شوند، قرآن، تاثیرگذار اصلی در جهان خواهد شد و قدرت‌ها و سلاح‌های آنها و رژیم صهیونیستی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
سرگرد نجفی خاطرنشان کرد: هر مسلمانی باید با قرآن مانوس باشد، با آن آرامش پیدا کند، در دلواپسی‌ها و اضطراب‌ها به آن رو آورد. پرسش‌ها و دغدغه هایش را با آن برطرف کند و از آن سرچشمه زلال، رفع عطش کند، قرآن مجید بنا بر کلام خداوند متعال مایه پاکسازی و درمان بیماری‌های فکری و روحی می‌باشد و سبب نوسازی و متخلق شدن به صفات الهی می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.