با ما همراه باشید

اتاق خبر

طرح اجرای ممیزی املاک شهری منطقه یک قرچک آغاز شد

خبراستان: قرچک- مراسم افتتاح پروژه ممیزی املاک شهری منطقه ۱ قرچک با حضور مسوولان شهرداری انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاح پروژه ممیزی املاک شهری منطقه یک قرچک با حضور عظیم منصوری معاون اداری مالی شهرداری، علی‌اصغر منشاد مشاور شهردار، جعفر صالحی معاون شهرسازی شهرداری، شهرداران نواحی و دیگر مسوولان مدیریت شهری برگزار شد.

این طرح توسط کارشناسان در ۴ گروه ۲ نفری با استفاده از تجهیزات نوین ثبت اطلاعات املاک شهری در قرچک به اجرا درخواهد آمد.

ثبت و نگهداری سوابق املاک، معابر و مشاغل در سیستم، آگاهی از اطلاعات به‌روز از وضعیت موجود تمامی املاک و معابر، تسهیل در دستیابی به اطلاعات و محاسبات عوارض نوسازی و عوارض کسب و پیشه، ایجاد بستر مناسب در تسریع و آسان‌سازی امور شهرداری، امکان ارائه خدمات مکانی مربوطه در سیستم یکپارچه شهرسازی و نوسازی و امکان گزارش‌گیری دقیق از تعداد و مشخصات املاک و معابر با کاربری‌های مختلف ازجمله فواید اجرای طرح ممیزی املاک در شهر قرچک به شمار می‌آید.

در حاشیه اجرای این طرح شهردار قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شهر قرچک در مسیر توسعه و پیشرفت به همدلی و هم‌زبانی نیاز دارد و مدیریت شهری و شهروندان باید در کنار هم به این اقدام کمک کنند و اجرای ممیزی املاک شهری یکی از این اقدامات است.

محسن خرمی شریف بابیان اینکه ستاد ممیزی شهرداری قرچک از امروز فعالیت خود را شروع کرده است، افزود: امیدواریم مردم شریف و ولایتمدار قرچک از این فرصت ایجادشده نهایت استفاده را کنند و آگاه باشند که یکی از مزیت‌ها و نکات مهم اجرای این طرح توزیع عادلانه امکانات شهری است.

شهردار قرچک از شهروندان خواست هنگام مراجعه مأموران اجرای طرح ممیزی شهری، مدارکی نظیر سند مالکیت، فیش‌ آب، برق و گاز، پروانه ساختمانی، پایان کار و مدارک شناسایی مالک را در اختیار اجراکنندگان طرح قرار دهند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.