با ما همراه باشید

اتاق خبر

250 ورزشکار در رشته پرورش اندام به رقابت پرداختند

خبراستان: در مسابقات پرورش اندام شهرستان ورامین 250 ورزشکار از توابع استان تهران و سایر استان‌ها به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، مسابقات پرورش اندام شهرستان ورامین با حضور تیم‌های مختلف از شهرستان‌های استان تهران و از سایر شهرهای کشور در سالن سرپوشیده مرحوم تختی با حضور حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، دبیر کمیته داوران پرورش اندام کشور، شهردار ورامین، اعضاء شورای شهر و سایر مسوولان و ورزشکاران در 4 سبک مختلف برگزار شد.

در دهه مبارک فجر مسابقات مختلف ورزشی در شهرستان برگزار می‌شود

حسین کاغذلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: مسابقات پرورش اندام ورامین طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در حد مطلوب با حضور ورزشکاران مختلف از شهرستان‌های استان تهران به نحو شایسته و در خور نام ورامین برگزار شد.

وی گفت: مجموعه فرمانداری در برگزاری هرگونه مسابقه ورزشی که جوانان و ورزشکاران به رقابت می‌پردازند و روحیه ورزشی و پهلوانی در آن‌ها تقویت می‌شود، حمایت می‌کنند و همه دستگاه‌های اجرایی باید پای کار باشند.

وی در ادامه این گفت‌وگو بیان داشت: در برگزاری این مسابقات می‌توانیم مهمان نوازی مردم ورامین که زبان‌زد است را نشان دهیم و روحیه پهلوانی را در بین جوانان شهرستان تقویت کنیم.

وی در پایان گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر و جشن چهل سالگی انقلاب در اکثر رشته‌ها مسابقات ورزشی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد که برنامه این مسابقات به زودی اعلام می‌شود.

250 ورزشکار در رشته پرورش اندام به رقابت پرداختند

سید جواد برزده رئیس هیئت پرورش اندام ورامین در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات در توابع استان تهران است ولی در حد کشوری برگزاری می‌شود و از سایر استان‌ها هم در این مسابقات شرکت کردند.

رئیس هیئت پرورش اندام ورامین در خصوص شرکت کنندگان اظهار داشت: در دسته پرورش اندام پیشکسوتان، دسته جوانان و بزرگسالان دسته فیزیک، کلاسیک و فیزیک کلاسیک برگزار شد.

وی بیان داشت: در این مسابقات 250 نفر شرکت کردند و به اجرای حرکت‌های نمایشی پرداختند که این داوران نفرات برتر هر دسته را انتخاب کردند.

برزده در پایان گفت: این نفرات در 22دسته طبق وزن به مسابقات پرداختند و به نفرات برتر حکم قهرمانی اهدا شد.

گفتنی است در این مسابقات از ورزشکار معلول که خواستن را معنی کرده و به مبارزه با وزنه‌های بالایی آمده و توانسته بود حایز رتبه برتر شود نیز با حضور مسوولان تجلیل شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.