با ما همراه باشید

اتاق خبر

در فتنه ۸۸ عاشورا به داد این ملت رسید

خبراستان: مسئول امورمساجد قرچک و ورامین گفت: فتنه گران به عاشورا جسارت کردند و عاشورا نیز به داد این ملت رسید و آن حرکت بزرگ و تاریخی رخ داد.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، حجت الاسلام و المسلمین ایرج اداوی مسئول امورمساجد قرچک و ورامین در مسجد بنی فاطمه(س) قرچک اظهار داشت: در فتنه ۸۸ دشمن بیش از ۳۶ هزار نفر را برای لشگر کشی خیابانی آموزش داده بود، عوامل اصلی فتنه آموزش دیده اروپا بودند و همه مراحل حساب شده بود، اما مردم بصیر ایران در ۹ دی با بصیرت و هوشیاری مردم و دشمن شناسی و لحظه شناسی دشمنان را ناامید و دوستداران ایران را امیدوار کردند.

وی گفت: مردم انقلابی ایران در ۹ دی به جهانیان نشان دادند که همیشه همراه و همگام با انقلاب و رهبری هستند.

اداوی  بیان کرد: فتنه های مختلفی در طول عمر انقلاب اسلامی به وجود آمد و آن به دلیل این که آمریکا نمی تواند ببیند کشوری مثل ایران منافع نامشروع آن ها را به خطر بیندازد و اراده را به ملت ها برگرداند تا در مقابل نظام سلطه بایستد و به همین دلیل آمریکا هر آنچه در توان داشت برای تضعیف نظام انقلاب اسلامی در فتنه های مختلف به کار گرفت.

وی تاکید کرد: دشمن ۲۰ سال درباره فتنه سال ۱۳۸۸ کار کرده بود و می خواست جمهوری اسلامی ایران را در چند روز از بین ببرد اما حضور به موقع مردم به خصوص مردم شهید پرور و بصیر ورامین، کار آنها را خنثی کرد.

مسئول امورمساجد قرچک و ورامین تصریح کرد: روز ۹ دی حرکت ملت ایران در برابر همه دشمنان بود، که همه گروه های دشمنان و مشرکین علیه مسلمین دست به دست هم دادند، فتنه ۸۸ بوجود آمد، آمریکا، اسراییل، فرانسه، انگلیس، هرچه افراد ضد انقلاب، گروه های داخلی، خارجی و غیره با پول، ماهواره و اسلحه به جنگ ارزش های انقلاب و ولایت آمدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خداوند متعال می خواست با حضور ده ها میلیونی مردم در ۹ دی طومار دشمنان در هم پیچیده شود، فتنه گران به عاشورا جسارت کردند و عاشورا نیز به داد این ملت رسید و آن حرکت بزرگ و تاریخی رخ داد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.