با ما همراه باشید

اتاق خبر

ساخت سالن آمفی تئاتر،مطالعه و کتابخانه در ساختمان شماره 2شهرداری پاکدشت

خبراستان: شهردارپاکدشت از افتتاح ساختمان شماره 2شهرداری در شش ماه اول سال آینده خبر داد و گفت : این ساختمان در 3طبقه زیرزمین،همکف،و اول درشش ماهه اول سال آینده افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ داریوش پازوکی شهردارپاکدشت از افتتاح ساختمان شماره 2شهرداری  در شش ماهه نخست سال آینده خبرداد وگفت : طرح تفصیلی 3منطقه شهرداری برای شهرپاکدشت تعریف شده بود که با توجه به نیاز شهر نخستین ساختمان درمنطقه 2 به دلیل مهیا بودن زمین آماده اجرا گردید.

وی گفت: ساختمان شهرداری منطقه 2 با متراژ4900متر با کاربری اداری یا سطح اشغال 1000متر و در 3 طبقه زیرزمین،همکف و طبقه اول درحال احداث می باشد.

شهردار پاکدشت بیان کرد: با توجه به اهمیت روبه رشد جمعیت شهری، برای ساخت این ساختمان  ازمشاورخبره استفاده کرده ایم تا تلفیق نمادهای فرهنگی با ساخت و ساز امروز را شاهده باشیم.

پازوکی تصریح کرد :سازه های بکار گرفته شده دراین ساختمان دال وجو و است که جز سیستم های نوین ساختمانی است که پیش از اجرای  آن، ابتدا خاک منطقه در آزمایشگاه پیشرفته و تازه تاسیس خاک شهرداری مورد بررسی قرار گرفته و پس از آن پروژه ساخت اجرایی شد.

وی از عمده ترین  مسائلی که ساخت این پروژه را با کندی مواجه کرده را گرانی مواد اولیه دانست و افزود : تغییرات شدید قیمت مواد اولیه از عمده ترین مسائلی بود که بهره برداری از این پروژه را به تعویق انداخت.

شهردارپاکدشت ، ساخت سالن آمفی تئاتر و نماز خانه را مهمترین بخش های این ساختمان دانست و گفت : دراین ساختمان سالن آمفی تئاتر 110نفره به همراه نمازخانه ،سالن اجتماعات و کتابخانه و پارکینگ برای 200خودرو در نظر گرفته شده است که آن شاالله با اتمام پروژه  بهر برداری خواهد رسید.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.