با ما همراه باشید

اتاق خبر

حضور پر شور مردم انقلابی شهرستان پاکدشت در بزرگداشت حماسه تاریخ ساز نهم دی

خبراستان: با حضور پرشور مردم و مسئولان انقلابی و با بصیرت شهرستان پاکدشت در آستانه روز نهم دی و نیز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم گرامیداشت روز بصیرت انقلابی بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت، این مراسم با هدف گرامیداشت حماسه نهم دی و روز بصیرت انقلابی و نیز با هدف تجدید میثاق با رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی ایران توسط ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

گفتنی است؛ در این مراسم امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: نهم دی ٨٨ معجزه اسلام بود. همچنین ایشان از این حماسه تاریخی  به عنوان انقلاب سوم یاد کرد و سکوت برخی از روشنفکران را باعث آزردگی خاطر رهبر عظیم الشان انقلاب دانست.

در ادامه میهمان وسخنران ویژه این مراسم، کریمی قدوسی نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اهمیت شناخت سره از ناسره، تبعیت از رهبری و گام برداشتن در مسیر انقلاب را بهترین راه برای عبور از غبار فتنه دانست و افزود: دشمنان این مرز و بوم با حیله ها و نیرنگ ها و تحریم ها و کارشکنی ها همواره در صدد ضربه زدن به این خاک عزیز و این مردم انقلابی بوده و همواره در این مسیر باطل شکست خورده اند.

گفتنی است؛ در این مراسم گروه تواشیح چهارده معصوم با اجرای زیبای برنامه (سرود و تواشیح) لحظاتی زیبا در ذهن میهمانان و شرکت کنندگان در مراسم به یادگار گذاشتند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.