با ما همراه باشید

اتاق خبر

گلزار شهدای دهم دیماه ۵۷ ورامین گلباران شد

خبراستان: همزمان با سالروز قیام دهم دیماه سال ۵۷ ورامین که در آن پنج نفر از جوانان این دیار به شهادت رسیدند، مردم ورامین گلزار این شهیدان را گلباران کردند.

به گزارش “ایثار”، مردم خداجو و شهید پرور ورامین، مزار شهیدان مسعود میرزایی و ابوالفتح گل عباسی را گلباران و با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
ابراهیم ولایت رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران ورامین دراین مراسم گفت: وعده خداوند در این که شهدا زنده اند و در نزد خدا روزی می خورند همواره در نگهداشتن یاد و خاطره شهدا تجلی پیدا می کند.
وی افزود: شهدای انقلاب اسلامی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی جاودانه خواهند ماند و به عنوان سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی باقی خواهند ماند.
وی با اشاره به قیام خونین مردم ورامین در ۱۰ دی سال ۵۷ گفت: مردم شهرستان ورامین که در ۱۵ خرداد سال ۴۲ با حرکتی انقلابی و تقدیم ده ها شهید در راه دفاع از ولایت و رهبری مسیر انقلاب را تعیین کردند، در روز دهم دیماه سال ۵۷ بار دیگر برای تداوم این حرکت به پا خاستند که در این حرکت ۴ تن از بهترین جوانان خود را تقدیم اسلام کردند.
وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در حماسه روز نهم دیماه ثابت کردند که در دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و حریم ولایت از جان و هستی خود خواهند گذشت.
در قیام خونین مردم ورامین در دهم دیماه سال ۵۷ چهارتن از بهترین جوانان این دیار به نام های محمد حسین شیرازی، حسن کریمی، مسعود میرزایی و ابوالفتح گلعباسی و اکبر سهم الدینی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.