با ما همراه باشید

اتاق خبر

تحویل اسناد مالکیت به کشاورزان و مالکین در روستای ارمبویه

خبراستان: کشاورزان و مالکین اراضی در روستای ارمبویه واقع در بخش مرکزی پاکدشت اسناد مالکیت زمین های خود را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما رئیس دادگستری شهرستان پاکدشت در جلسه ای که به همین منظور در جمع مردم ارمبویه برگزار شده بود ضمن تبریک به مردم بابت دریافت اسناد مالکیت گفت: اعلام مشروع نبودن حکم وقفیت اراضی پاکدشت هدیه بی نظیر مقام معظم رهبری به مردم خطه شهید پرور پاکدشت است که باید قدر آن را دانست.

علیرضا کثیرلو افزود:پیش از این پرونده های زیادی بابت فروش قولنامه ای زمین ها و مشکلات ناشی از آن در دادگاه پاکدشت تشکیل می شد که با سند دار شدن املاک دیگر شاهد چنین مشکلاتی نخواهیم بود.

وی گفت: از این پس سرمایه گذاران نیز با خیال آسوده در پاکدشت حضور پیدا می کنند و این مسئاله در رشد و پیشرفت شهرستان موثر خواهد بود.

وی در پایان ضمن تشکر از مسئولانی که مجدانه پیگیر رفع مشکل وقف 5 روستای پاکدشت بودند افزود: مردم می توانند با پرداخت بدهی اراضی خود و طی نمودن مسائل قانونی اسناد زمین های خود را دریافت نمایند.

در این جلسه که در ساختمان شورای حل اختلاف دادگستری پاکدشت برگزار شد، بخشدار مرکزی پاکدشت، رئیس جهاد کشاورزی، رئیس اداره ثبت اسناد، رئیس دفتر امام جمعه و مسئول دفتر نماینده حضور داشتند.

3هزار هکتار از اراضی شهر پاکدشت پیش از این در اختیار اداره  اوقاف و امور خیریه بوده که با این حکم اسناد آن باطل و با رای دادگاه به کشاورزان عودت داده شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.