با ما همراه باشید

اتاق خبر

طرح امداد زمستانه پاکدشت در سه پایگاه هلال احمر آغاز شد

خبراستان: تهران – ایرنا – رئیس جمعیت هلال احمر پاکدشت از آغاز طرح امداد زمستانه در سه پایگاه ثابت و موقت این شهرستان خبر داد.

امیر بذرافشان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شهرستان پاکدشت به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی شرق کشور و مسیر خودروهای عبوری به سمت مشهد مقدس، همواره با تردد بسیاری از خودروهای سبک و سنگین مواجه است که این امر ، بر احتمال بروز حوادث جاده ای می افزاید.
وی افزود: به منظور امداد رسانی به خودروهای عبوری در مسیرهای مواصلاتی شهرستان پاکدشت و نیز کمک رسانی به حادثه دیدگان احتمالی در حوادث جاده ای و بازماندگان در راه ، طرح امداد زمستانه پاکدشت در دو پایگاه ثابت شهدای مظفر و ثامن الحجج (ع) و یک پایگاه موقت در پلیس راه شریف آباد آغاز شده که این طرح تا 25 اسفندماه امسال ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: در هر یک از این پایگاه ها ، 5 نیروی امدادگر ، پزشک و داوطلب ، یک دستگاه آمبولانس ، ست نجات و خودروهای پیش رو مستقر است.
بذرافشان اظهار داشت: این افراد در هنگام بروز حوادث جاده ای ، به کمک حادثه دیدگان شتافته و یا در صورت بارش برف و عدم امکان تردد خودروها ، مسافران در راه مانده را در مناطق از پیش تعیین شده اسکان می دهند.
وی گفت: انبارهای جمعیت هلال احمر به وسایل زمستانه نظیر پتو و وسایل گرمایشی تجهیز و مواد غذایی مورد نیاز نیز در این اماکن انبار شده است.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.