با ما همراه باشید

اتاق خبر

آغاز عملیات جدول گذاری بوستان جنب مزار شهدای گمنام فرون آباد

خبراستان: شهردار فرون آباد از آغاز عملیات جدول گذاری بوستان جنب مزار شهدای گمنام شهر خبر داد و گفت: احداث و ساماندهی پارک ها به لحاظ امکانات و زیبایی موجب غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها می شود.

به گزارش راوی امروز، کوروش میرزایی اظهار داشت: احداث و ساماندهی پارک ها به لحاظ امکانات و زیبایی موجب غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها می شود.
وی افزود: اجرای طرح ها و پروژه های فضای سبز با هدف رشد سرانه فضای سبز صورت می گیرد، که ان شاءالله با توسعه و گسترش فضای سبز گام موثری برای زیباتر شدن و جلوه بهتر شهر برداریم.
وی در ادامه بیان داشت: به منظور حفظ نشاط بصری در سیمای عمومی شهر و نظر به اهمیت زیبایی و طراوت بوستان ها و بلوارها و زیبایی ظاهری در فضای سبز عملیات حذف سرشاخه های زائد درختان، پابیل و کندوکوب فضای سبز، خاکریزی، تسطیح و آماده سازی بستر خاک نیز آغاز شده است.
وی با تاکید بر اهمیت و گسترش فضای سبز در هر شهر اظهار داشت: گسترش فضای سبز در سطح شهر می تواند یک امر ضروری به شمار آید، چرا که این امر دارای اثرات بسیار مطلوبی در کاهش آلودگی هوا، افزایش رطوبت نسبی و جذب گرد و غبار دارد.
شهردار فرون آباد با تأکید بر اهمیت زیباسازی و ایجاد فضاهای سبز در توسعه آرامش بصری شهر عنوان کرد: توسعه و گسترش فضاهای سبز شهری با هدف تلطیف هوا و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان و تأمین رفاه حال آنها صورت می گیرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.