با ما همراه باشید

اتاق خبر

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان پیشوا منصوب شد

خبر استان : طی مراسمی امیر محمدی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان پیشوا منصوب شد.

طی جلسه ای با حضور عباس ملکوتی خواه فرماندار شهرستان پیشوا، علیرضا کمره ای مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، سیدجمال جلیلی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، معاونین و پرسنل آموزش و پرورش پیشوا و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان، امیر محمدی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان پیشوا معرفی و از زحمات شمس الله کارخانه در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر شد.

عباس ملکوتی خواه در این جلسه با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در آموزش و پرورش پیشوا، بیان داشت: شهرستان پیشوا دارای فضای آموزشی نسبتا مطلوبی است و از نظر منابع انسانی، تجهیزات و امکانات دغدغه چندانی وجود ندارد و به همین جهت بیشتر برنامه ها در راستای افزایش کیفیت آموزش و پرورش صورت می گیرد و در جهت ارتقای سطح آموزش و کیفیت تعلیم و تربیت در منطقه تلاش می کنیم.

1

فرماندار شهرستان پیشوا از زحمات هفت ساله شمس الله کارخانه در دوران تصدی مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان تشکر کرد و گفت: ایشان زحمات زیادی را در راستای ارتقای سطح علمی و آموزشی در شهرستان پیشوا متحمل شدند که در همین جا از تلاش های صورت گرفته تشکر نموده و برای وی از درگاه ایزد باریتعالی آرزوی توفیق می نمایم.

دکتر ملکوتی خواه ضمن تبریک به محمدی به عنوان مدیر جدید این اداره، افزود: امیدوارم در کنار یکدیگر و با تعامل موجود میان فرمانداری، دستگاه های اجرایی و همکاران اداره آموزش و پرورش در زمینه ارتقای سطح آموزشی به توفیقات چشمگیری دست یابیم.

فرماندار پیشوا در ادامه از نگاه مثبت مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به شهرستان پیشوا قدردانی نمود و یادآور شد: ایشان همواره با توجه به غنای فرهنگی شهرستان پیشوا نگران وجود کمبودها در این منطقه هستند که در همین جا از زحمات ایشان و مدیریت تجهیز و نوسازی مدارس استان تهران تشکر می نمایم که همیشه مسائل مطروحه را با جدیت پیگیری می کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا در ادامه اظهار داشت: مدیرکل محترم آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در انتخاب رئیس جدید اداره پیشوا دقت نظر زیادی به خرج دادند و طی شدن زمانی بالغ بر هشت ماه برای به نتیجه رسیدن پروسه انتخاب رییس جدید این اداره، تائیدی بر حساسیت و دقت نظر ایشان است.

وی در پایان امیر محمدی را فردی متخصص و با تجربه دانست و گفت: امیدوارم با تعاملی که در ایشان سراغ داریم در مدت تصدی مسئولیت خود در آموزش و پرورش، در راستای پیاده سازی اهداف سازمان و سیاست های دولت تدبیر و امید موفق باشند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.