با ما همراه باشید

اتاق خبر

صدا و سیما نقش مهمی در هدایت جامعه دارد

خبر استان : فرماندار شهرستان قرچک در دیدار با مدیر دفتر واحد مرکزی خبر گفت: صدا و سیما نقش مهمی در هدایت جامعه دارد.

حسن عبدالملکی مدیر دفتر واحد مرکزی خبر شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا با مسعود مرسلپور فرماندار جدید شهرستان قرچک دیدار و گفت و گو کرد .

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه صدا و سیما در جامعه از تعامل و همکاری مدیر و کارکنان دفتر واحد مرکزی خبر شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا در انعکاس اخبار و رویدادهای این شهرستان قدردانی کرد .

وی افزود: امروز دشمنان ایران اسلامی با نشانه گرفتن فرهنگ و جوانان ما سعی در ایجاد اختلال و ترویج فرهنگ غرب در جامعه دارد و نقش رسانه ها و مطبوعات در چنین اوضاعی برای پیشگیری و مقابله با این موضوع کاملا روشن است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک به نقش مهم و با ارزش رسانه های جمعی در امر رساندن اخبار و رویدادها اشاره کرد و افزود: مجموعه فرمانداری و دستگاه های اجرایی در کنار رسانه های جمعی و مطبوعات در امر خدمت گزاری به جامعه و تحقق برنامه های فرهنگی گام برمی دارد.

فرماندار قرچک در پایان با بیان اینکه صدا و سیما نقش مهمی در هدایت جامعه دارد، افزود: صدا و سیما رسانه ای است که می توانند با معرفی ظرفیت های منطقه رشد و شکوفایی را به ارمغان آورد.

در ادامه این دیدار حسن عبدالملکی مدیر دفتر واحد مرکزی خبر شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا، هدف مجموعه همکاران واحد مرکزی خبر را کمک به رفع مشکلات و توسعه همه جانبه شهرستان قرچک دانست و افزود: واحد مرکزی خبر شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا آمادگی خود را در زمینه پوشش خبری فعالیت ها و اقدامات در سطح شهرستانها اعلام نمود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.