با ما همراه باشید

اتاق خبر

افزایش برنامه‌های فرهنگی شهرداری ورامین

خبر استان : عضو شورای شهر ورامین گفت : حضور آیت‌الله محمودی به عنوان با سابقه‌ترین امام جمعه کشور که حکم خود را از امام خمینی (ره) دریافت کرده در شهرستان ورامین موجب عظمت و افتخار مردم ورامین است و باید مسئولان رهنمودهای معظم‌له را اجرایی کنند.

علی خانی با اشاره به پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور اظهار داشت: نماز جمعه یک عمل صرفا عبادی و دینی نیست، چون نماز جمعه برای گسترش تقوا، روح و افزایش آگاهی‌های مردم در حوز‌ه‌های مختلف مانند سیاست است.
عضو شورای شهر ورامین افزود: آگاه کردن مردم از جریان‌های سیاسی و توطئه‌های دشمنان و بیان شرایط دنیا، کشور و اوضاع دنیای اسلام در نماز جمعه فرصت مناسبی برای بصیرت‌افزایی مردم است و  باید قدر این فریضه عظیم را دانست.
خانی به خدمات هر هفته شورای شهر و شهرداری ورامین برای برپایی نماز جمعه اشاره کرد و گفت: اختصاص ده‌ها دستگاه اتوبوس شهرداری ورامین برای جابجایی نمازگزاران عزیز در کنار حضور نیروهای امدادی آتش‌نشانی و خدماتی دیگر هر هفته از سوی شهرداری ورامین برای برگزاری باشکوه نماز جمعه اختصاص داده می‌شود.
عضو شورای شهر ورامین به تلاش‌ها و مجاهدت‌های آیت‌الله محمودی اشاره کرد و افزود: حضور آیت‌الله محمودی به عنوان با سابقه‌ترین امام جمعه کشور که حکم خود را از امام خمینی (ره) دریافت کرده در شهرستان ورامین موجب عظمت و افتخار مردم ورامین است و باید مسئولان رهنمودهای معظم‌له را اجرایی کنند.
وی گفت: آیت‌الله محمودی از جمله مسئولانی در کشور است که پدر شهید است و خود نیز در هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در کنار رزمندگان اسلام حضوری فعال داشته است.

افزایش برنامه‌های فرهنگی در پارک‌های ورامین

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر ورامین در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های فرهنگی شورای شهر و شهرداری ورامین اشاره کرد و افزود: از ابتدای دوره چهارم شورای شهر برنامه‌های فرهنگی شهرداری با وجود کمبود بودجه و با استفاده از مدیریت جهادی رشد قابل توجهی داشته است.
وی به ورامین پرس گفت: برگزاری جشن‌ها و مراسم اعیاد مذهبی مانند نیمه شعبان، میلاد حضرت علی(ع)، اعیاد فطر و قربان در کنار ایام‌الله دهه فجر و هفته دفاع مقدس در سطح شهر و بوستان‌های ورامین از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی شهرداری ورامین است.
خانی حمایت از برنامه‌های فرهنگی شهرستان را از جمله اقدامات دیگر شهرداری و شورای شهر دانست و تاکید کرد: شهرداری و شورای شهر ورامین برای برگزاری باشکوه جشنواره طلوع خرداد حمایت مالی و پشتیباتی لازم را انجام داد تا این جشنواره ملی به میزبانی ورامین به بهترین نحوه برگزار شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.