با ما همراه باشید

اتاق خبر

بازدید فرماندار قرچک از پروژه کمربندی جنوبی و بیمارستان

خبر استان :فرماندار شهرستان قرچک به همراه معاون عمرانی فرمانداری و شهردار از پروژه کمربندی جنوبی قرچک و بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

مسعود مرسل پور فرماندار شهرستان قرچک به همراه علی عبدی معاون عمرانی فرمانداری و حجت اله موسوی شهردار از پروژه کمربندی جنوبی قرچک و بیمارستان ۶۴ تختخوابی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرائی پروژه و پیشرفت مراحل مختلف آن قرار گرفت.

فرماندار قرچک در این بازدید گفت: تکمیل و به بهره برداری رسیدن کمربندی جنوبی شهر قرچک، بسیاری از مشکلات حمل و نقل و ترافیکی این منطقه را مرتفع خواهد کرد.

مرسل پور اظهار داشت: امیدواریم هر چه زودتر تملک منازل در مسیر این کمربندی توسط شهرداری انجام پذیرد و این پروژه برای تسهیل در رفت و آمد مردم شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا به زودی به بهره برداری برسد.

وی بیان داشت: تکمیل کمربندی جنوبی قرچک به دلیل رفع هرج و مرج در حمل و نقل شهرستان قرچک و شهرستانهای همجوار باید به طور ویژه پیگیری شود .

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک اظهار امیدواری کرد تا با کمک و مساعدت مسئولین و فعالیت شورای شهر و شهرداری ، محور کمربندی جنوبی شهر قرچک هرچه سریعتر به بهره برداری رسیده و مشکلات شهروندان و مسافران برطرف گردد .

مرسل پور در ادامه از بیمارستان دولتی ۶۴ تختخوابی شهرستان قرچک بازدید نمود و افزود: پروژه بیمارستان ۶۴ تخت خوابی مهم‌ترین پروژه در حوزه بهداشت، درمان و سلامت در سطح شهرستان قرچک می‌باشد که تسریع در تکمیل آن نقش بسیار تاثیرگذار در افزایش سرانه های بهداشت و درمان و ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف این شهرستان را در پی خواهد داشت.

فرماندار قرچک گفت: دولت تدبیر و امید در راستای توجه به اقشار مختلف مردم و اهداف عالی انقلاب، زحمات زیادی برای اجرای طرح تحول نظام سلامت کشیده است.

وی با اشاره به جمعیت ۳۰۰ هزار نفری جمعیت شهرستان قرچک و نبود تخت بیمارستانی خواستار نگاه جامع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای حل این مشکل شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.