با ما همراه باشید

اتاق خبر

آینده‌ای روشن در انتظار ورامین/ خبرهای خوب برای اهالی کارخانه قند

خبر استان : شهردار ورامین از آینده روشن منطقه در بعد مهندسی شهری و ایجاد فضاهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی خبر داد.

علی حیدریان در نشست دوره‌ای با اصحاب رسانه که به میزبانی روزنامه جام‌جم شرق استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: از جمله اهداف شهرداری در حال حاضر پیشبرد برنامه‌های تدوین شده‌ای است که در زمینه‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته و این امر بیشتر متمرکز در حاشیه شهر است.

وی در این گفت‌وگوی صمیمی و دوستانه گفت: از ابتدای حضورم به‌عنوان شهردار در ورامین، نیت را بر خدمت‌رسانی به نقاط محروم متمرکز کردم و خدا را شاکرم به همت همکاران به موفقیت‌های چشمگیری از نگاه شهروندان دست یافته‌ایم.

شهردار ورامین ادامه داد: متاسفانه سال‌ها مناطقی همچون شهرک مدرس، خیرآباد، کارخانه قند، کاظم‌آباد، روغن‌کشی، کهریزک و امروآباد از لحاظ دارا بودن امکانات رفاهی و اجتماعی بی‌بهره بوده‌اند ولی‌ اکنون خدماتی در خور شان ولی هر چند‌ کم به آنان ارایه شده و در نظر است این روند همچنان ادامه یابد.

این مقام مسئول عنوان کرد: برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مناطق یاد شده همچنان در حال برنامه‌ریزی و فعالیت هستیم که نمونه آن تغییر ساختار پل کارخانه قند خواهد بود تا بتوان این منطقه را از رکود نجات داد.

حیدریان افزود: طبق مهندسی صورت گرفته و هماهنگی با شرکت راه‌آهن، مقرر شده دیواره‌های پل کارخانه قند تغییر‌یافته و شاه‌راه‌های اصلی برای ارتباط با مناطق دیگر همچون امروآباد در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان داشت: تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست تا این منطقه به جایگاه اصلی خود برگردد؛ زیرا کارخانه قند یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های ورامین بوده و این نوید را خواهم داد در آینده‌ای نه چندان دور خبرهای خوشی در زمینه‌های مختلف برای پیشرفت و توسعه این منطقه خواهید شنید.

شهردار ورامین عنوان کرد: برنامه اصلی و مدون این ارگان در راستای پایبندی به اصول کار در تمام مراحل خواهد بود و تنها استاندارهای لازم برای خدمت‌رسانی مدنظر است که بر همین حسب پل امام رضا (ع) میدان رازی از این قاعده مثتثنی نخواهد بود.

وی ادامه داد: متاسفانه برای ساخت این پل هیچ نوع هماهنگی با شهرداری و شورای شهر صورت نگرفت و پیمانکار بدون مجوز شروع به‌کار کرد که نه مهندسی اصولی و نه استاندار در این خصوص مدنظر قرار نگرفته بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر همین اساس از پیشرفت فیزیکی پروژه مذکور جلوگیری شد تا اقدامات لازم در این زمینه در دستور کار باشد تا سرنوشت منطقه‌های کارخانه قند و روغن‌کشی با ساخت پل نصیب مردم خوب و فهیم چوب‌بری نشود.

شهردار ورامین تاکید کرد: اگر مقاومتی در این زمینه صورت گرفت تنها منافع مردم را مدنظر داشتیم و هوای نفسی در این خصوص بر ما چیره نشده است بلکه هر کاری باید به سمت و سویی پیش رود که تنها با استانداردهای جهانی نزدیک بوده و همچنین منافع مردم دچار خدشه نشود.

حیدریان ادامه داد: تاکنون خدمات شایان توجه و خوش‌آیندی نصیب مردم در مناطق مختلف شده که بسیاری از آن به چشم نمی‌آیند و این امر از اهمیت کمتری برای شخص بنده برخوردار است؛ چراکه نیتم خدمت است و نه تعریف و تمجید.

وی عنوان کرد: بیشتر پروژه‌ها همچون بازگشایی معابر و لکه‌گیری و دیگر موارد در کوچه و پس‌کوچه‌ها رخ می‌دهد که کمتر کسی متوجه آن است و هیچ‌گاه به چشم نمی‌آید.

شهردار ورامین تصریح کرد: نمونه آن بازگشایی چندین معبر در شهرک مدرس و کارخانه قند بوده که در کمترین زمان ممکن به مرحله اجرا درآمده و حتی می‌توان به پارک کاظم‌آباد اشاره داشت که تنها طی ۲۷ روز ساخته و مورد استفاده اهالی قرار گرفت.

حیدریان در پایان ابراز امیدواری کرد: با کمک و همدلی مسئولان و مردم بتوان برای خدمت‌رسانی به اقشار و شهروندان منطقه کوشا و ساعی بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.