با ما همراه باشید

اتاق خبر

کاهش قیمت مسکن با ارائه زمین و وام به انبوه ساز‌ان و افزایش سرعت ساخت و ساز

خبراستان: نماینده مردم پاکدشت در مجلس با بیان اینکه باید با ارائه تسهیلات و وام‌های مختلف به انبوه‌سازان قانونی مسکن آن‌ها را به سرمایه‌گذاری در این بخش ترغیب کرد گفت: اگر این موضوع با نظارت و مدیریت لازم صورت گیرد قطعا شاهد کاهش قیمت خانه خواهیم بود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص بازار رها شده مسکنگفت: در قانون اساسی کشورمان پیش‌بینی شده تا دولت امکانات لازم را برای مسکن‌دار شدن مردم فراهم کند که در این زمینه وزارت راه و شهرسازی اقداماتی را انجام و حتی زمین‌هایی را به شرکت‌های تعاونی برای ساخت و ساز داده‌اند البته در زمینه مسکن مهر هم کار‌های بزرگی انجام شده است.

وی افزود: امیدوارم در دوره جدید مدیریتی محمد اسلامی وزیر جدید راه و شهرسازی پروژه‌های مسکن مهر در کشور پایان پذیرفته و شاهد سیاست‌گذاری‌های خوبی در خصوص مسکن باشیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: مسکن مهر توانسته خیلی از مردم را که آرزوی خانه‌دار شدن را برآورده و آن‌ها را از مستأجری رها کند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی این آمادگی را دارد تا ضمن تخصیص بودجه به وزارت راه و شهرسازی برای ساخت‌وساز مسکن و ایجاد شهر‌های جدید و سیاست‌های تعدیلی در این زمینه اقداماتی را انجام دهد. ضمن اینکه باید در زمینه ارائه تسهیلات و اعطای وام‌های مسکن آن هم براساس شرایط روز کار‌هایی انجام شود.

قمی خاطرنشان کرد: باید مسکن‌هایی که با مدیریت دولتی در نقاط مختلف کشور ساخته شود فکری هم برای تامین زیرساخت‌هایش شود. همچنین در صورت ارائه تسهیلات لازم به انبوه‌ساز و خریدار می‌توان امیدوار بود که دغدغه‌های مردم در این خصوص کاهش یابد

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.