با ما همراه باشید

اتاق خبر

تهران امروز سراسر شور بود/ حماسه روز قدس رقم خورد

خبر استان : مردم استان تهران با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از قدس شریف اعلام کردند

روز جمعه و همزمان با بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور باشکوه و دشمن شکن مردم استان تهران برگزار و مردم این استان بار دیگر شور و بصیرت مثال زدنی خود را به نمایش گذاشتند.

حضور مردم متدین و انقلابی استان تهران در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر این پیام را به جهانیان رساند که ملت ایران به رغم توطئه ها و نقشه های دشمنان هیچگاه از آرمان و ارزش های خود دست نخواهند کشید.

۳۷ نقطه استان تهران شاهد برگزاری راهیپمایی روز قدس

بر اساس گزارش خبرنگار مهر در شهرستان های ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، فیروزکوه، دماوند، پردیس، پرند، ری، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، قدس، ملارد و نقاط دیگر استان تهران راهپیمایی روز جهانی قدس باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شد.

روز قدس استان تهران

بر اساس اعلام مسئولان ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس، در ۳۷ نقطه استان تهران همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار شد.

حضور سلایق مختلف سیاسی در راهپیمایی روز جهانی قدس

در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همه آمده بودند به طوری که پیر و جوان، زن و مرد، کودک و بزرگ بدون در نظر گرفتن سلیقه و دیدگاه های سیاسی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان ها آمده و در کنار یکدیگر فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

حضور نوجوانان و جوانان در مراسم راهپیمایی امروز یکی از ویژگی های بارز و برجسته این مراسم بود که نشان می داد توطئه و برنامه ریزی دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در دفاع از آرمان فلسطین و حمایت از ارزش های انقلاب اسلامی به بن بست رسیده است.

روز قدس استان تهران

گرمای هوا مانع ثبت حماسه دیگری از مردم استان تهران نشد

اگرچه بسیاری از مناطق و شهرهای استان تهران در روز جمعه گرمای نزدیک به ۴۰ درجه و بالاتر از آن را تجربه می کردند اما این گرمای هوا نیز مانع ثبت حماسه مردم این استان در دفاع از آرمان های فلسطین نشد.

در شهرستان ورامین، مردم متدین و انقلابی این شهرستان، مسیر میدان امام حسین تا میدان امام خمینی(ره) را طی و سپس در مسجد صاحب الزمان(عج) تجمع کردند و بار دیگر شور و شعور انقلابی خود را به رخ جهانیان کشاندند.

روز قدس استان تهران

حجت الاسلام سید محسن محمودی در حاشیه این مراسم با اشاره به این نکته که مردم ایران اسلامی بار دیگر حماسه آفریدند اظهار داشت: امروز حمایت از قدس شریف فقط مختص ایران نیست بلکه راهیپمایی روز قدس در کشورهای مختلف نشان دهنده گسترش این آرمان و هدف است.

رئیس ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در شهرستان های استان تهران افزود: امام راحل در یک ابتکار تاریخی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و موضوع فلسطین را موضوع جهان اسلام بیان فرمودند.

شعار مرگ بر اسراییل به شعاری فراگیر در جهان تبدیل شده است

روز قدس استان تهران

وی ادامه داد: قطعا حضور باشکوه و دشمن شکن مردم ایران و کشورهای اسلامی در دفاع از فلسطینیان، کمک و امید مضاعفی را به جریان مقاومت برای مبارزه به مستکبران و زورگویان عالم می دهد.

محمودی اضافه کرد: امروز رژیم اشغالگر قدس در فلسطین از هیچ جنایتی دریغ نمی ورزد به طوری که هر روز شاهد کشتار بی رحمانه زنان و کودکان در غزه و نقاط دیگر فلسطین هستیم.

این مسئول عنوان کرد: امروز شعار مرگ بر اسراییل به شعاری فراگیر در جهان بدل شده و بسیاری از مردم جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان می دهند.

روز قدس استان تهران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران بیان داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در ۳۷ نقطه استان تهران برگزار شد و بر اساس گزارشات دریافتی میزان حضور مردم در این راهپیمایی وصف نشدنی است.

حماسه حضور مردم استان تهران در تاریخ ثبت شد

در شهرستان ری نیز مردم این دیار حماسه باشکوهی رقم زدند و به رغم گرمای هوا مسیر خیابان فداییان اسلام از مقابل امامزاده عبدالله به سوی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی را طی کرده و برگ زرین دیگری در تاریخ این منطقه به ثبت رساندند.

روز قدس استان تهران

در شهرستان پیشوا نیز مردم این منطقه از ساعات اولیه صبح خود را آماده حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس کردند و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، از میدان امام تا امامزاده جعفر(ع) به راهپیمایی پرداختند.

راهپیمایی کنندگان پاکدشتی نیز در روز جهانی قدس حماسه آفریدند و از میدان آزادگان تا مقابل دفتر امام جمعه و خیابان شهید مطهری و سپس مصلای نماز جمعه راهپیمایی کردند.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان رباط کریم از مقابل شهرداری تا مصلی، در اسلامشهر از ناحیه سید الشهدا تا جاده ساوه و سپس تا مصلی، در شهرقدس از میدان قدس به سمت میدان آزادی و خیابان آزادی و  در فیروزکوه نیز از میدان سپاه تا میدان امام علی و میدان ولیعصر برگزار شد.

روز قدس استان تهران

راهپیمایی روز قدس قدرت جهان اسلام را نشان داد

مردم شهرستان قرچک  و دماوند نیز در روز جهانی قدس از میدان امام خمینی به سوی مصلای نماز جمعه راهپیمایی کرده و عشق و ارادت خود را به آرمان های انقلاب اسلامی به معرض نمایش گذاشتند.

علی صادقی فرماندار قرچک نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دهنده میزان قدرت و عظمت مسلمانان در اقصی نقاط جهان است و این پیام را به همگان می رساند که در صورت اتحاد و همدلی مسلمانان، هیچ قدرتی نمی تواند با آن مقابله کند.

وی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با توجه به حوادث رخ داده در منطقه بویژه در کشورهای یمن، سوریه، عراق، فلسطین و مناطق دیگر خاورمیانه از اهمیت دوچندانی برخوردار بود و حضور دشمن شکن مردم بسیاری از توطئه ها را خنثی کرد.

روز قدس استان تهران

داعش و آل سعود نقشه مشترک آمریکا و اسرائیل را اجرا می کنند

در راهپیمایی روز جهانی قدس، راهپیمایی کنندگان با قرائت قطعنامه ای تأکید کردند: ملت ظلم ستیز ایران، جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی و تلاش شیطانی برای یهودی سازی سرزمین های اشغالی و نابودی نمادهای هویت ملی و تاریخی فلسطین که متأسفانه در شرایط پر چالش امروز منطقه در سکوت و بی توجهی محض و مضاعف مجامع جهانی مدعی حقوق ملت ها و همراهی خیانت بار و خباثت آمیز برخی دولت های عربی ـ اسلامی صورت می پذیرد را محکوم می کند.

همچنین حاضران یادآور شدند: ملت موحد و متحد ایران، فتنه داعش و تروریست های تکفیری در عراق، سوریه، لیبی و جنایات وحشیانه رژیم متجاوز آل سعود علیه مردم مظلوم یمن را جنگ های نیابتی و نقشه مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه برای ایجاد شکاف و تفرقه بین مسلمین و  امنیت سازی برای رژیم صهیونیستی اسرائیل می داند.

روز قدس استان تهران

راهپیمایی روز قدس تجلی وحدت و انسجام ملی است

راهپیمایی کنندگان تهران افزودند: ملت یکپارچه و متحد ایران اسلامی، وحدت، همگرایی و یکپارچگی گروههای فلسطینی برابر رژیم صهیونیستی را از مهم ترین الزامات و مؤلفه های دستیابی به آرمان آزادی قدس شریف و اخراج اشغالگران صهیونیست از سرزمین مقدس فلسطین دانسته و ضمن حمایت از خط مقاومت و انتفاضه علیه رژیم جلاد صهیونیستی از همه جریان های فلسطینی به ویژه حماس و فتح انتظار دارد با هوشمندی و هوشیاری اجازه ندهند دشمنان ملت فلسطین با ترفندها و حیله گری های شیطانی ظرفیت ها و فرصت های راهبردی فراروی جبهه ضد صهیونیستی را تضعیف و مخدوش سازند.

همچنین تظاهر کنندگان استان تهران متذکر شدند: ملت مسلمان و حق شناس ایران اسلامی، حضور حماسی، انقلابی و پرشور خود در این راهپیمایی بزرگ و سراسری را تجلی وحدت و انسجام ملی و مظهر همدلی و همزبانی دولت و ملت در موضوع مذاکرات هسته ای با گروه ۱+۵ دانسته و با حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای از آنان می خواهیم ضمن تمرکز و پایبندی به خطوط قرمز اعلام شده توسط مقام معظم رهبری برای تحقق مصالح و منافع ملی و حقوق هسته ای ایران عزیز، قاطعانه در برابر زیاده خواهی ها و مطالبات استکباری مقاومت و ایستادگی کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.