با ما همراه باشید

اتاق خبر

شهروندان فرون آباد از ایجاد آلودگی بصری در شهر خودداری کنند

خبراستان: شهردار فرون آباد از اجرای طرح نقاشی دیوارهای سطح شهر برای جلوگیری از یکنواختی فضای بصری خبر داد و گفت: شهروندان محترم در این طرح شهرداری را یاری کرده و از نصب پوستر، تراکت و هرگونه تبلیغات در فضای غیر مجاز خودداری کنند.

به گزارش راوی امروز، کوروش میرزایی در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود برخی دیوارهای قدیمی بد منظر در معابر شهری و لزوم ساماندهی و زیباسازی این دیوارها، بیان داشت: به منظور بهسازی نمای شهری، دیوارهای فرسوده رنگ آمیزی و طراحی می گردد.
وی با بیان اینکه نقاشی های دیواری و رنگ آمیزی دیوارهای شهری سبب آرامش و نشاط شهروندان می شود، افزود: دیوارهای شهر در حال رنگ آمیزی و نقاشی است و شامل تغییر رنگ دیوارهای فرسوده، پاکسازی دیوارها و رنگ آمیزی مجدد می باشد.
وی هدف از رنگ آمیزی دیوارهای شهر را زیباسازی معابر عمومی و ساماندهی مبلمان شهری و تغییر فضای ظاهری شهر عنوان کرد و اظهار داشت: تاکنون دیوارهای بلوار شهدا، بلوار امام خمینی(ره)، بخشی از خیابان ولیعصر(عج) و مدارس سطح شهر صورت پذیرفته و دیوارهای درونی و بیرونی شبکه بهداشت و درمان شهر و ادامه خیابان ولیعصر(عج) در حال انجام می باشد.
شهردار فرون آباد در پایان با بیان اینکه نقاشی دیوارهای شهر علاوه بر جلوه بخشیدن به سیمای بصری شهری، از تکرار و یکنواختی شهر برای مردم جلوگیری می‌کند از شهروندان خواست تا در این طرح شهرداری را یاری نموده و از نصب پوستر، تراکت و هرگونه تبلیغات در فضای غیر مجاز خودداری نمایند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.