با ما همراه باشید

اتاق خبر

لزوم برنامه‌ریزی مناسب در جهت کاهش طلاق و افزایش ازدواج در قرچک

خبر استان: سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک تأکید کرد: ادارات متولی در بحث کاهش طلاق و افزایش ازدواج در شهرستان قرچک برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، بهمن خطیبی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قرچک ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ویاران باوفای آن حضرت و آرزوی قبولی عزاداری‌ها، به ذکر مهم‌ترین مشکلات جوانان پرداخت و تأکید داشت: ادارات متولی در بحث کاهش طلاق و افزایش ازدواج برنامه‌ریزی مناسبی انجام دهند و با افزایش کمی و کیفی جلسات و کارگاه‌های مشاوره‌ای، اقدام مؤثری در جهت کاهش طلاق و افزایش میل جوانان به مقوله ازدواج انجام دهند.

وی در رابطه با اجرای برنامه‌های نشاط اجتماعی در حوزه جوانان تأکید داشت و از دستگاه‌های متولی خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات، اجرای برنامه‌ها را در دستور کار قرار دهند.

ایشان همچنین تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد را از ضروریات جوامع امروزی عنوان کرد و اظهار داشت: دستگاه‌ها باید حمایت لازم را در راستای تقویت و افزایش این تشکل‌ها داشته باشند.

خطیبی تأکید کرد: ادارات شبکه بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، بهزیستی، دانشگاه‌ها و آموزش‌وپرورش نسبت به افزایش کمی و کیفی برگزاری کارگاه‌های مشاوره در راستای ترغیب جوانان به امر ازدواج اقدام کنند.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قرچک بیان داشت: شبکه بهداشت و درمان نسبت به اجرای برنامه‌های آگاه‌سازی در راستای پیشگیری از بیماری‌های مقاربتی در بین جوانان و نوجوانان در سطح مدارس و دانشگاه‌ها اقدام نماید.

حضور نماینده جوانان در جلسات آتی ستاد ساماندهی امور جوانان

علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک نیز در این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل و گزارش اجمالی از جمعیت جوانان شهرستان، مطالبات اصلی قشر جوان شهرستان در حوزه‌های مختلف را ارائه کرد.

وی افزود: جهت هم‌فکری و بیان نقطه نظرات، نماینده جوانان شهرستان در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان دعوت به عمل آید.

جعفری تأکید کرد: اداره‌های ورزش و جوانان و فنی و حرفه‌ای در راستای اجرای طرح‌های افزایش مهارت‌های فردی و اجتماعی و فنی برای جوانان شهرستان برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

گفتنی است جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قرچک به ریاست بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری و با حضور علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، محسن خادمی رئیس اداره ورزش و جوانان و دیگر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.