با ما همراه باشید

اتاق خبر

جلسه معارفه اعضای جدید شورای شهر ورامین

خبر استان : مراسم معارفه “حسن حبیبی”و “فتح اله فرجی” اعضای جدید راه یافته به شورای اسلامی شهر ورامین یکشنبه هفته جاری در صحن علنی شورا برگزار می شود.

معارفه حسن حبیبی و فتح الله فرجی روز یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ورامین برگزار می شود.

 یکصد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ورامین در حالی برگزار شد که بهزاد حسینی عضو شورای اسلامی شهر ورامین استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه شورای شهر نمود و پس از طرح در صحن علنی به رأی گذاشته شد که مورد توافق اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر ورامین قرار گرفت.
استعفای بهزاد حسینی از شورای شهر ورامین (۲۰)
بهزاد حسینی و سیدمحسن رضایی

بهزاد حسینی عضو شورای اسلامی شهر ورامین صبح سه شنبه از این سمت  استعفا داد.

در جلسه یکصد و چهل و نهم شورای شهر ورامین نیز که فوق العاده تشکیل و شامگاه سه شنبه دوم تیرماه برگزار شد، ۹ عضو شورای اسلامی شهر ورامین در ابتدایی ترین ساعات بامداد چهارشنبه سوم تیر ۹۴ با استعفای سید محسن رضایی رئیس شورای شهر موافقت کردند.

فتح الله فرجی و حسن حبیبی

فتح الله فرجی و حسن حبیبی

به این ترتیب، حسن حبیبی که با هفت هزار و ۳۶۸ رأی نفر چهاردهم و فتح الله فرجی که با هفت هزار و ۳۲۲ رأی نفر پانزدهم انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شده بودند، به ترتیب جایگزین حسینی و رضایی شدند.

بر اساس این گزارش، مراحل قانونی فرایند استعفا و جایگزینی اعضای اصلی و علی البدل شورای شهر ورامین باید در فرمانداری شهرستان ورامین و استانداری تهران طی شود و سپس فتح الله فرجی و حسن حبیبی برای حضور رسمی در شورا، سوگند یاد می کنند.

گفتنی است، فتح الله فرجی که فرزند شهید است، مسئولیت روابط عمومی شهرداری و شورای شهر ورامین، سخنگویی ائتلاف اصولگرایان و حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان ورامین و مدیریت کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر این شهرستان را سالها بر عهده داشته است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.