با ما همراه باشید

اتاق خبر

انتقاد از هزینه‌های سنگین شهرداری برای ماه رمضان/ پک دو میلیارد تومانی پذیرایی

خبر استان : نایب رییس شورای شهر تهران از هزینه‌های شهرداری برای ماه رمضان انتقاد کرد.

مرتضی طلایی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران و در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به اهمیت حذف پیمانکاری از برنامه‌های فرهنگی، گفت: قرار است برنامه‌ای در فرهنگسرای توچال برگزار شود که پیش‌بینی هزینه برای پک پذیرایی آن دو میلیارد تومان است و برای برنامه‌ای تحت عنوان شبی با کهکشان‌ها بودجه‌ای حدود ۶ الی ۸ میلیارد تومان برآورد شده است، جای سوال است که چرا این هزینه‌های سنگین قرار است صرف شود.

وی با اشاره به بازدیدش از محله مشیریه، گفت: یکی از مشکلات اهالی محله مشیریه، موضوع دسترسی به بزرگراه امام علی(ع) است، چراکه رمپ این بزرگراه در داخل کارگاه بزرگراه شوشتری قرار گرفته و مشکلات عدیده‌ای برای مردم ایجاد کرده است.

وی همچنین از کم لطفی شهرداری به مقبره ۱۵ خرداد در این محله اشاره کرد و گفت: به نظر می‌رسد شهرداری می‌تواند نماد این مقبره را به زیبایی ایجاد کند.

نایب رییس شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد استانداری و وزارت راه در این محله گفت: از سال ۹۰ قرار است استانداری گردنه شهید تنباکویی را ساماندهی کند و حتی تملکات موضوع نیز صورت گرفته اما این مهم رخ نداده است.

طلایی همچنین از بی‌توجهی به دستور شهردار درخصوص تفکیک مسائل فرهنگی از معاونت اجتماعی انتقاد کرد و گفت: قرار بود فعالیت‌های فرهنگی شهرداری در ماه رمضان به سازمان فرهنگی و هنری داده شود اما این مساله صورت نگرفته و حتی ردیف بودجه فرهنگی نیز جدا نشده و باید بررسی در این خصوص صورت گیرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.