با ما همراه باشید

اتاق خبر

بازدید امام جمعه پاکدشت از مراحل ساخت یادمان شهدای گمنام شهر فرون آباد

حجت ااسلام  لزومی امام جمعه شهرستان، سرهنگ عبدالله اصغری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، کلاته رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت،  علیان شهردار فرون آباد و جمعی از مسئولین کمیته های مختلف ستاد خاکسپاری شهدای گمنام شهر فرون آباد از مراحل ساخت یادمان شهدای گمنام شهر بازدید بعمل آورند.

در ابتدای این دیدار علی علیان شهردار فرون آباد ضمن تقدیر و تشکر از حضور امام جمعه شهرستان پاکدشت گزارشی مختصر از مراحل انجام شده کار ارائه نمود و افزود: در محفل دو شهید گمنام قرار گرفته ایم که برای ما عزت و منزلت آورده اند.

وی بیان داشت: شهیدان ستارگانی هستند که راه را به ما نشان می‌دهند تا ما راه را گم نکنیم.

وی بزرگداشت مقام شهدا را یک وظیفه دینی و انقلابی دانست و گفت: تک تک ملت ایران باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ادامه دهنده راه شهداء در جامعه اسلامی ایران باشند.

در ادامه حاج آقا لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت تاکید کرد: شهدا علاوه بر داشتن روح عظیم، شفاعت کننده هستند و نزد خدا زنده اند و روزی می خورند و اگر کسی تصور کند که شهدا مرده اند سخت در اشتباه می باشد.

وی اظهار داشت: شهدا هدایایی را برای ما به ارمغان آورده اند و آن نثار جانشان در راه خدا بوده که با اخلاصی تمام به پای انقلاب و دفاع از آرمانهای انقلاب ریخته شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.