با ما همراه باشید

اتاق خبر

پاسخ مدیرعامل تیم فوتسال اتحاد برنا به اظهارات رییس اداره ورزش و جوانان ورامین

خبر استان : مدیر عامل باشگاه اتحاد برنا در پاسخ به اظهارات رئيس اداره ورزش و جوانان ورامين ، واکنش نشان داد .

محمدرضا تاجیک خاوه گفت : بنده تمایلی به انجام مصاحبه ندارم ولیکن باتوجه به اظهارات رییس اداره ورزش و جوانان ورامين ، جهت شفاف سازی مطالبي را به استحضار علاقه مندان به ورزش مي رسانم .

تاجیک در اين مورد كه بيان شده ، اتحاد برنا تنها نماینده لیگ کشوری فوتسال ورامین نیست تصريح كرد : در طی این دوسال هيچ تیم دیگری از ورامین در رشته فوتسال به مسابقات کشوری اعزام نشده است .

وي در مورد اختصاص امکاناتی نظیر سالن رایگان و توپ و گرمکن و لباس و وسیله ایاب و ذهاب به باشگاه از سوي اين اداره گفت : در مورد سالن باید بگویم تمرینات باشگاه ما در سالن هلال احمر قلعه سین انجام گرفته که زیر نظر پیمانکار خصوصي است که هیچ گونه ارتباطی با اداره ورزش و جوانان ندارد.

مدیر عامل باشگاه اتحاد برنا افزود : درمورد توپ ، برای سه رده تیم کشوری ما تنها دو عدد توپ برای باشگاه ارسال شد که فردای همان روز توپ ها پس فرستاده شد و با هزینه شخصی پانزده عدد توپ درجه یک از فروشگاه ورزشی هادی خریداری نمودیم که اسنادش موجود است.

تاجيك در مورد وسیله ایاب و ذهاب ادامه داد : همانطور که استحضار داريد وسایل نقلیه ادارات دولتی مثل اداره ورزش و جوانان تنها در محدوده استان مجوز تردد دارند که با توجه به اینکه مسابقات ما در شهرستان فسا در استان فارس و شهرستان آمل در استان مازندران برگزار شده است کاملا واضح است که این مورد صورت نگرفته است و تنها يكبار مینی بوس اداره بازیکنان نوجوانان ما را تا ترمینال جنوب انتقال داده است .

وي در مورد گرمکن و لباس اين تيم تصريح كرد : البسه اين باشگاه با مبلغی حدود هشت میلیون تومان خريداري شده است و تنها از سوي اداره ورزش و جوانان حواله چهارصد هزار توماني پرداخت شد که در مقابل مبالغ هزینه شده رقمی به حساب نمی آید که بخواهد در بحث حمایت گنجانده شود..

مدیر عامل باشگاه اتحاد برنا افزود : افتخار میکنم که با حقوق بازنشستگی برای جوانان شهرم در ورزش هزینه کرده ام و جوانانی برومند را تربیت نموده ام.همچنین با توجه به نامگذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت ، از مسئولان تقاضاي حمایت هرچه بهتر و بیشتر از جوانان و ورزشکاران شهرستان رادارم .

ادامه مطلب
1 دیدگاه

1 دیدگاه

  1. فوتسال

    ژوئن 9, 2015 در 04:21

    آفرین حاج آقا تاجیک خوشم اومد جواب حرفای الکی رو بطور واضح دادی و دست بعضی هارو رو کردی.درود بع شرفت که به فکر جوانان و ورزشی

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.