با ما همراه باشید

اتاق خبر

واکنش رییس اداره ورزرش به اظهارات نماینده فوتسال ورامین

خبر استان : مجید بذرافشان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ادعاهای مدیر عامل باشگاه اتحاد برنا را تکذیب و از کمک این اداره به این تیم در بخش های مختلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان ورامین از دیرباز به عنوان یکی از شهرستان های پیشگام در امر ورزش در میان شهرستان های استان تهران محسوب می شود به طوری که این شهرستان همواره افتخارات زیادی را برای کشور به ارمغان آورده است.

این شهرستان سرشار از استعدادهای ورزشی است که در رشته های مختلف در مسابقات جهانی، بین المللی و کشوری مقام های قابل توجهی را برای ورامین و ایران به دست می آورند.

حضور تیم های متین و شهرداری در لیگ برتر والیبال و تکواندو و موفقیت این دو تیم در عرصه های مختلف ملی و آسیایی نشان دهنده گوشه ای از پتانسیل و استعدادهای سرشار در دیار ۱۵ خرداد است.

رشته فوتبال نیز از جمله رشته های پرطرفدار در ورامین محسوب می شود به طوری که این شهرستان همواره تیم های مطرحی را در رشته های فوتبال و فوتسال در استان تهران داشته و مقام های قابل توجهی را نیز کسب کرده است.

صبح امروز مدیر عامل باشگاه اتحاد برنا در جمع خبرنگاران خبر از انحلال تنها تیم فوتسال شهرستان ورامین به دلیل عدم توجه مسئولان داد.

محمدرضا تاجیک خاوه مدیر عامل باشگاه اتحاد برنا اظهار داشت: متاسفانه در طول این مدت که بنده وارد ورزش شهرستان شده ام هیچ گونه حمایتی از سوی مسئولان ورامین انجام نشد و حتی سالن برای تمرینات تیم نیز در اختیار این باشگاه قرار داده نمی شود.

وی افزود: باتوجه به حضور تیمهای نوجوانان و جوانان اتحاد برنا در لیگ برتر کشور و بزرگسالان در لیگ سه کشور و باتوجه به اینکه این تیم تنها نماینده فوتسال و حتی فوتبال ورامین در سطح کشور است و تمامی بازیکنان و کادر فنی از نیروهای بومی و کاربلد شهرستان هستند، اما عدم حمایت مسئولان این تیم را تا آستانه انحلال پیش برده است.

اما مجید بذرافشان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در گفتگو با خبرنگار مهر ادعاهای مدیر عامل باشگاه اتحاد برنا را تکذیب و از کمک این اداره به این تیم در بخش های مختلف خبر داد.

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین اظهار داشت: باید توجه داشت که تیم اتحاد برنا تنها تیم فوتسال شهرستان ورامین نیست و تیم های فوتسال زیادی در سطح شهرستان تشکیل می شوند.

بذرافشان افزود: بر اساس آمارها بالغ بر ۲۰۰ تیم ورزشی در سطح ورامین فعال هستند و وظیفه اداره ورزش و جوانان آن نیست که از تمامی این تیم ها حمایت کند در حالی که ما از تیم اتحاد برنا حمایت لازم را انجام داده ایم.

وی ادامه داد: اداره ورزش و جوانان برای این تیم سالن رایگان را هماهنگ و گرمکن و لباس وررزشی تهیه کرد و برای تیم بزرگسالان اتحاد برنا نیز به اندازه توان توپ ورزشی اختصاص یافت.

بذرافشان اضافه کرد: مسئولان تیم اتحاد برنا برای حضور در مسابقات از اداره ورزش و جوانان درخواست وسیله نقلیه کرده بودند که وسیله ایاب و ذهاب نیز در اختیار آنان قرار گرفت و بالاتر از حد توانمان به این تیم کمک کرده ایم.

ادامه مطلب
1 دیدگاه

1 دیدگاه

  1. خنده‌دار

    ژوئن 8, 2015 در 09:42

    اگر این همه چیز دادی پس دیگه یه تیم مگه چی میخواد که مدیرش مصاحبه کرده? واقعا مردمو چی فرض کردی آقای رییس که عوام فریبی میکنی

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.