با ما همراه باشید

اتاق خبر

با حکم استاندار سمنان؛ ابراهیم محمد خانی رسما شهردار ایوان کی شد

در آیین تودیع و معارفه شهردار ایوان کی و با حکم سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان، مهندس ابراهیم محمد خانی رسما به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

در این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان گرمسار، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، امام جمعه ایوان کی و جمعی از مسئولین استانی و محلی در سالن همایش های شهرداری برگزار شد، با معارفه محمدخانی به عنوان شهردار جدید ایوان کی، فصل جدیدی از مدیریت شهری در این شهر پرآوازه استان سمنان گشوده شد.

شهردار جدید ایوان کی در این مراسم با اشاره به پتانسیل های بالای این شهر گفت: مهمترین امتیاز شهر تاریخی ایوانکی که پیشانی استان سمنان لقب گرفته است قرار گرفتن در مسیر بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) است که به عنوان نخستین شهر استان سمنان پذیرای زائران خورسید هشتم است.

مهندس ابرهیم محمد خانی افزود: در طرح های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت صورت گرفته، برنامه های جامع و ماندگاری برای تحول این شهر که ظرفیت های قابل توجه گردشگری آن باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: بهره گیری از خدمات نوین و امروزی شایسته شهروندان شایسته ایوان کی است و با همدلی مسئولان در آینده ای نزدیک شاهد تحولی ماندگار در این شهر خواهیم بود.

شایان ذکر است مهندس ابراهیم محمد خانی، فعالیت به عنوان شهردار منطقه یک ورامین، معاونت شهرداری های استان تهران، مدیر مالی شهرداری ورامین و ذیحسابی در شهرداری های منطقه را در کارنامه درخشان مدیریتی خود دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.