با ما همراه باشید

اتاق خبر

برگزاري همايش ستارگان درخشان ورامین با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی

خبر استان : محسن ممیزی برنامه های ویژۀ همایش ملی “ستارگان درخشان ورامین” را  اعلام نمود .

رييس دانشگاه علمي كاربردي شهرداري ورامين افزود :  حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران ویژه همایش “ستارگان درخشان ورامین” مي ياشد .

وی افزود : این همایش  با حضور مسئولین کشوری ، مسئولین استان تهران و شهرستان ورامین ، اساتید ، دانشجویان و نخبگان و همچنین خانواده های محترم شهدای میهن اسلامی، علی الخصوص خانواده های شهدای قیام خونین ۱۵خرداد۱۳۴۲ در سالن همایش های شهرداری ورامین برگزار خواهد شد .

مميزي  ادامه داد : در این همایش كه با اجرای سید رضا نواب مجری توانمند صدا وسیما برگزار مي گردد  ، از خانواده های معظم شهدای ۱۵خرداد ۴۲ تجليل به عمل خواهد آمد .

 اين  مقام مسئول رونمایی از سرود “آشنای انقلاب” توسط گروه تواشیح و مدیحه سرایی آل یاسین ورامین و همچنین اهدای لوح های سپاس و جوایز به برگزیدگان مسابقه مقاله نویسی و وبلاگ نویسی را از ديگر برنامه هاي اين همايش دانست .

وی ادامه داد : برپایی نمایشگاه عکس و پوستر مرتبط با قیام ۱۵خرداد ۱۳۴۲ و همچنین برپایی ایستگاه صلواتی نیز از برنامه های ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد این ستاد خواهد بود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مدظله العالی در رابطه با جنگ نرم تصریح نمود : با توجه به اهمیت سخنان معظم له ، قصد داریم تا با برگزاری مسابقه مقاله نویسی و وبلاگ نویسی همایش ملی “ستارگان درخشان ورامین” و با حضور نخبگان دانشگاهی قدمی در جهت مبارزه با جنگ نرم دشمنان برداشته و در این راستا نه تنها در مرزهای شهرستان ورامین و استان تهران بلکه فراتر از آن حرفی برای گفتن داشته باشیم .

گفتني است اين همايش در مورخ نهم خرداد ماه ساعت 10 در سالن همايش هاي شهرداري ورامين برگزار مي گردد .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.