با ما همراه باشید

اتاق خبر

زمانبندی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

خبر استان : جدول زمانبندی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را اعلام شد .

علی اصغر طهماسبی  در این نشست گفت: مهلت قبول استعفای داوطلبان حداکثر شش ماه قبل از انتخابات و تا تاریخ سوم تیر ماه آینده است.

وی افزود: دستور شروع انتخابات و ثبت نام از داوطلبان به مدت هفت روز و از تاریخ 28 آذر تا 3 دی 94 بوده و به موازات ثبت نام از داوطلبان، هیأت های اجرایی در استان ها شکل گرفته و بررسی سوابق داوطلبان در مراجع چهارگانه ظرف مدت پنج روز از هر استعلام صورت می گیرد.

وی ادامه داد: پس از طی مراحل قانونی در تاریخ 27 بهمن ماه اسامی قطعی نامزدهای تأیید شده انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به مراکز حوزه های انتخابیه اعلام خواهد شد و یک روز بعد این اسامی توسط فرمانداران حوزه های انتخابیه در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آن ها را از تاریخ 29 بهمن تا 5 اسفند امسال اعلام کرد و افزود: روز 6 اسفند زمان ممنوعیت هر گونه فعالیت تبلیغاتی برای نامزدها و طرفدارانشان خواهد بود و روز جمعه 7 اسفند ماه 94 با حضور مردم پای صندوق های اخذ رأی، انشاالله حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.