با ما همراه باشید

اتاق خبر

گروه های فعالیت عمرانی در فرون آباد مستقر شدند

شهردار فرون آباد:

  پاکدشت- شهردار فرون آباد از استقرار اکیپ های مختلف عمرانی در سطح شهر فرون آباد خبر داد.

 کوروش میرزایی، پیش از ظهر پنج شنبه طی بازدید میدانی و در راستای بررسی و پیگیری معضلات و مشکلات سطح شهر«فرون آباد» و دیدار چهره به چهره با شهروندان با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر «فرون آباد» انجام شد.

کوروش میرزایی، شهردار «فرون آباد» ضمن تقدیر از همراهی مجموعه شورای اسلامی شهر در این بازدید، اظهار داشت: رفع مشکلات شهروندان اولویت کاری مجموعه مدیریت شهری بوده و طی بازدیدهای به عمل آمده از سطح شهر کلیه مشکلات و معضلات بررسی و طبق اولویت بندی در دستور کار واحدهای مختلف شهرداری قرار گرفته است.

وی گفت: تمامی اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در سطح منطقه جهت رفاه و آسایش شهروندان است و خوشبختانه شهروندان نیز با مشارکت حداکثری با مدیریت شهری همکاری موثردارند.

شهردار فرون آباد در ادامه افزود: با توجه به حجم وسیع فعالیتهای عمرانی ، در حال حاضر اکیپ های مختلف عمرانی در سطح شهر مستقر بوده و مجموعه مدیریت شهری با هدف ارتقای سطح کیفی معابر، جهت رفاه حال شهروندان گام های موثری برداشته است.

میرزایی در پایان خواستار همکاری و همراهی همه جانبه مسئولین شهری و شهرستانی و همچنین صبر و شکیبایی شهروندان نسبت به پیشرفت پروژه های عمرانی سطح شهر شد و در ادامه افزود: مشارکت شهروندان سرمایه‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد که در پرتو آن می‌توان برنامه‌های دقیق را دنبال کرد که این مهم از اهداف اصلی مدیریت شهری است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.