با ما همراه باشید

اتاق خبر

۵میلیون نفر از داشتن رسانه محروم هستند/استاندار تهران پیگیری کند

خبر استان : رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران گفت: قریب پنج میلیون نفر در شهرستان های استان تهران زندگی می کنند اما متأسفانه از داشتن رسانه محروم هستند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در همایش مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران در پاکدشت با اشاره به ظرفیت های موجود در استان تهران اظهار داشت: شهرستان های استان تهران از ظرفیت استانی برخوردار هستند به همین خاطر باید این پتانسیل ها مورد توجه جدی تر مسئولان قرار بگیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در تمامی شهرستان های استان تهران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فعال شده است.

شهرستان های استان تهران در سایه پایتخت قرار گرفتند

وی با اشاره به تکیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر توان مردم ادامه داد: گزارشات دریافتی شورای هماهنگی نشان می دهدکه برنامه های انقلابی و ملی توسط این شورا به صورت مردمی و با تکیه بر توان آنان برگزار می شود.

محمودی با انتقاد از بی توجهی به شهرستان های استان تهران اضافه کرد: متأسفانه شهرستان های استان تهران زیر سایه پایتخت قرار گرفته و مورد بی توجهی قرار می گیرند که این موضوع بارها نگرانی و هشدارهای مردم و مسئولان این مناطق را به همراه داشته است.

قریب پنج میلیون نفر از داشتن رسانه محروم هستند

این مسئول با تأکید بر این موضوع که قریب پنج میلیون نفر در شهرستان های استان تهران زندگی می کنند گفت: قریب پنج میلیون نفر در شهرستان های استان تهران زندگی می کنند اما متأسفانه از داشتن رسانه محروم هستند.

وی یادآور شد: امروز شهرستان های استان تهران در محرومیت رسانه ای به سر می برند در حالی که در دولت گذشته تأسیس مرکز صدا و سیمای شهرستان های استان تهران به تصویب رسید و باید مسئولان امر به این مصوبه جامه عمل بپوشانند.

محمودی تأسیس صدا و سیمای مستقل را راه حل نهایی برای برطرف کردن این مشکل عنوان کرد و گفت: تا زمانی که صدا و سیمای مستقل برای شهرستان های استان تهران راه اندازی نشود این مشکل ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران با تأکید بر این نکته که باید استاندار تهران پیگیر این موضوع باشد متذکر شد: باید مسئولان و متولیان امر بویژه استاندار تهران پیگیر راه اندازی صدا و سیما مستقل برای شهرستان های استان تهران باشند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.