با ما همراه باشید

اتاق خبر

ارائه 133پاسخ کتبي به 138تذکر اعضاي شوراي اسلامي شهر

خبر استان : معاون برنامه ريزي، توسعه شهري و امور شوراي شهرداري پايتخت با تاييد وصول 138 تذکر از شوراي اسلامي شهر تهران در سال 93، تعداد پاسخ هاي ارسالي شهرداري تهران را  133مورد عنوان کرد.

معاونت برنامه ريزي، توسعه شهري و امور شورا، ناصر اماني در حاشيه يکصد و پنجاه و چهارمين جلسه علني شوراي اسلامي شهر تهران در پاسخ به تذکر پيش از دستور يکي از اعضاي شوراي اسلامي شهر اظهار داشت: يکي از برنامه هاي اصلي معاون برنامه ريزي، توسعه شهري و امور شوراي شهرداري تهران برقراري تعامل بيشتر و گسترده تر با اعضاي شوراست به گونه اي که علاوه بر مديران ذيربط در برخي موارد معاونان شهردار نيز در کميسيون هاي تخصصي شورا حضور مي يابند تا پاسخ گوي اعضا شوراي اسلامي شهر تهران باشند و پيگيري تذکرات کتبي واصله نيز يکي از کارهاي اولويت دار و ضروري اين معاونت است.
وي خاطر نشان ساخت: تعداد يکصدو سي و هشت تذکر کتبي اعضاي شورا در سال 93به شهرداري واصل گرديده که تعداد يکصد و سي و سه مورد آن به صورت کتبي مورد پاسخگويي قرار گرفته  و در پنج مورد  باقي مانده تذکر کتبي نيز به دليل مشکلات فني و برداشت  متفاوت بين شهرداري و شورا در بحث دستور العمل اجرايي در انتظار تصميم گيري مي باشد.
معاون برنامه ريزي شهرداري تهران در مورد اظهارات مطرح شده از سوي عضو شوراي اسلامي شهر تهران در صحن علني يادآور شد: پيرو مذاکره با اين عضو شورا مشخص شد اين موضوع تذکر نبوده بلکه پيشنهاد بوده که به صورت شفاهي در جلسه 154 شورا و در صحن علني بيان کردند، بنابراين پيشنهاد شفاهي نيازي به پاسخ کتبي ندارد و به همين سبب پاسخي هم از طرف شهرداري ارائه نشده است .
گفتني است غلامحسين مختاباد در نطق پيش از دستور جلسه 154 شورا در صحن علني با بيان سخناني، پاسخگويي به موقع شهرداري تهران به تذکرات اعضاي شوراي شهر را خواستار شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.