با ما همراه باشید

اتاق خبر

طرح آزاد سازی محورهای مواصلاتی پاکدشت آغاز شد

خبر استان : شهردار پاکدشت از آغاز اجرای طرح آزاد سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

داریوش پازوکی گفت : یکی از ضروری ترین نیازهای هر شهر، ایجاد معابر استاندارد و تنظیم ترافیک است و با توجه به دلیل وجود بافت روستایی در شهر و عبور بزرگراه امام رضا (ع) از وسط شهر پاکدشت، معابر کنونی پاسخگوی عبور و مرور شهروندان و مسافرین عبوری و زائرین حضرت امام رضا (ع) نمی باشد.

وی گفت: با توجه به نیازهای منطقه و با حمایت شورای اسلامی شهر پاکدشت طی یک سال گذشته بیش از 30 درصد از بودجه شهرداری برای امر آزاد سازی معابر شهر هزینه شده است .

پازوکی افزود: با اجرای مشاوره های کارشناسی ، طی سال گذشته 8 محور و طی سال جاری 4 محور شهرستان پاکدشت که از بار ترافیک بیشتری نسبت به سایر مناطق برخوردار است در طرح آزادسازی قرار گرفته که به ترتیب با مالکین توافق و نسبت به آزادسازی و جبران خسارات مالکین اقدام می شود.

وی از اجرای این طرح در محور شهدای رحیمی ، خیابان شهید رجایی خاتون آباد، خیابان شهید خان محمدی ، خیابان شهید کارخانه ، خیابان شهید باهنر ، خیابان علامه حصارامیر ، خیابان امام حمینی (ره) یبر ، بلوار سپاه ، بلوار کشاورز قوهه وکارخانه پیمان خبر داد .

شهردار پاکدشت بیان داشت: تلاش مدیریت شهر این است که با احداث و استانداردسازی خیابان های موازی با محور امام رضا (ع) در داخل شهر و تردد شهروندان پاکدشتی از این محورها از حجم ترافیک بلوار امام رضا (ع) بکاهد.

شهرستان پاکدشت با 450 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری تهران و در مسیر محور مواصلاتی شرق کشور و زائران امام رضا (ع) قرار دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.