با ما همراه باشید

اتاق خبر

آیین تودیع و معارفه شهردار فرون آباد برگزار شد/ فرون آباد در آستانه تحولی عظیم

خبر استان: مراسم تودیع و معارفه شهردار فرون آباد با حضور مدیر کل شهری و امور شوراهای استانداری تهران و استقبال پرشور مدیران محلی و شهروندان برگزار شد.

در این مراسم که صبح سه شنبه در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاکدشت برگزار شد از خدمات گودرزی شهردار سابق فرون آباد تقدیر و حکم کوروش میرزایی به عنوان شهردار جدید این شهر توسط مدیر کل شهری و امور شوراهای استانداری تهران ابلاغ شد.

 

در ابتدای این مراسم فرماندار شهرستان پاکدشت ضمن تشکر از مدیریت شهری اسبق فرون آباد گفت: با توجه به اینکه زمان کمی از ارتقاء فرون آباد به شهر می گذرد، این منطقه نیازمند طرحی جهادی برای بهبود خدمات است.

علی صادقی با اشاره به کارنامه درخشان و توانمندی های شهردار جدید فرون آباد افزود: مهندس میرزایی شهرداری با دانش و دارای سوابق اجرایی متعدد در این حوزه است و بدون شک توسعه همه جانبه این شهر با حضور ایشان محقق می گردد.

در ادامه این مراسم رئیس دفتر نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، فرون آباد را نیازمند توجه مضاعف مسئولان دانست و گفت: در این راستا با پیگیری های صورت گرفته با اختصاص آب شرب از سد ماملو به زودی مشکل آب شرب این شهر مرتفع خواهد شد.

 

کرمانشاهی با اشاره به شهرت ملی شهرستان پاکدشت که از آن تحت عنوان پایتخت گل یاد می شود افزود: متاسفانه چهره ورودی و خروجی شهرستان با این نام همخوانی ندارد و مدیران شهری باید شهری شایسته این نام را در ذهن تداعی کنند.

 

در ادامه این مراسم مدیر کل شهری و امور شوراهای استانداری تهران ضمن تقدیر از خدمات مدیران اسبق این شهرداری گفت: شهردار جدید و مجموعه شهرداری وظیفه سنگینی را بر عهده دارند زیرا فرون آباد برای رسیدن به جایگاهی در خور مردم مسیری طولانی را در پیش دارد.

رحمتی با اشاره به نگاه ویژه استانداری به منطقه جنوب شرق استان تهران گفت: این منطقه به دلیل اینکه در مسیر مشهد مقدس قرار دارد دارای جایگاه خاصی است و با توجه به برنامه های آتی شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه خواهیم بود.

در بخشی دیگر از این برنامه شهردار جدید فرون آباد با اشاره به طرح های در نظر گرفته برای تحول در این شهر گفت: با یک طرح جهادی و با بهره گیری از تمام داشته ها، مسیرهای توسعه و آبادانی فرون آباد را با سرعت پشت سر خواهیم گذاشت تا شهری مدرن را برای شهروندان به ارمغان آوریم.

مهندس کوروش میرزایی نبود امکانات مناسب در تمام حوزه ها را از نقاط ضعف فرون آباد امروز دانست و ابراز امیدواری کرد: به امید خدا در مدت حضورم در مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای حل این کاستی ها به کار خواهم بست تا دیگر به دلیل نبود امکانات شهروندان فرون آبادی ناچار نباشند به شهرهای اطراف مراجعه کنند.

شهردار جدید فرون آباد با اشاره به مأموریت و نگاه ویژه این دوره از مدیریت شهری به مقوله شهروندمحوری، افزود: موضوع مشارکت‌جویی شهروندان در اداره شهرها سر فصل تازه‌ای در مدیریت شهری نبوده و امروز به یک الزام برای پیشبرد اهداف و برنامه های کشوری تبدیل شده است و در این دوره به طور جدی در این فرون آباد در دستور کار قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: دستیابی به شهری اسلامی، انسانی، پایدار و هوشمند و در یک کلام شهری برای زندگی بهتر و شکوفایی بیشتر استعدادهای یکایک شهروندان، مستلزم درک و بینشی ژرف، رویکرد و برنامه ای نو، عزم و مشارکت جمعی و در راس آنها توکل و توفیق الهی است که با این نگاه و با تمام توان برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.