با ما همراه باشید

اتاق خبر

هیچ‌کسی حق ندارد منتی سر انقلاب بگذارد

خبر استان: حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در همایش گرامیداشت ۱۵ خرداد که در بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین برگزار شد، اظهار داشت: به برکت وجود امام خمینی(ره) کشور ما توانست استقلال پیدا کند و این استقلال را به همه جهانیان نشان دهد.

وی گفت: امروز شاهد هستیم که امام خمینی (ره) فقط برای ما ایرانی‌ها و شیعه‌ها نیست بلکه امروز شاهد هستیم در کشورهای آفریقایی نیز افرادی اسم کودکان خود را روح الله و خمینی می‌گذارند و این نشان از حرکت عظیم این معمار کبیر انقلاب دارد.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: برخی افراد تا زمانی که نعمتی را دارند و برای آن‌ها است قدر این نعمت را نمی‌دانند همانند ماهی که تا زمانی درون آب است نمی‌فهمد که آب چیست ولی همین که از آب جدا شد تازه می‌فهمد چه در گران‌بهایی را از دست داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: یکی از نعمت‌های الهی انقلاب امروز ما است که به واسطه آن عواملی مانند امنیت و آسایش افراد در جامعه به وجود آمده است ولی افرادی قدر این امنیت و آرامش را نمی‌دانند.

وی اظهار داشت: عده‌ای فکر می‌کردند که بعد از رحلت امام خمینی(ره) این انقلاب از بین می‌رود و برای عده‌ای نیز این مسئله به دغدغه بزرگی تبدیل شده بود ولی بعد از رحلت ایشان دیدیم که جایگاه رهبری به دست فردی افتاد که هیچ تفاوتی با امام خمینی (ره) ندارد.

حجت‌الاسلام محمودی بیان کرد: امروز شاهد هستیم که فردی به‌عنوان رئیس جمهور و رهبر آمریکا انتخاب شده است که در همه گونه فسادها بالاترین نمره‌ها را گرفته است ولی در ایران اسلامی فردی رهبری را به‌دست گرفته است که بهترین افراد در زمینه‌های گوناگون است.

امام جمعه موقت ورامین گفت: در ماه رمضان هر عملی که انجام شود ثواب چند برابری دارد و عیادت بیماران که امروز در این بیمارستان انجام می‌شود نیز حتماً ثواب بسیار زیادی برای همه ما دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هیچ کدام از ما حق نداریم بر سر انقلاب منت بگذاریم زیرا جوانان بسیار زیادی برای این انقلاب شهید شده‌اند و ما کمترین اقدام و حرکت را نسبت به آن شهدا انجام داده‌ایم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.